کد خبر : 1308439 | 13 اسفند 1394 ساعت 12:09 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: راه آهن می تواند استقلال را شکست دهد

دنیای مربیگری هم شیرین است و هم تلخ. مهدی تارتار این فصل را با استقلال استارت زد. در بازی ای که راه آهن سه بار دروازه حریف نامی خود را باز کرد و شاید اگر اشتباه داوری نبود راه آهن پیروز از میدان خارج می شد. حال در آستانه بازی برگشت دو تیم مهدی تارتار خانه نشین است و قرار است مربی یونانی تیم را هدایت کند.

تارتار: راه آهن می تواند استقلال را شکست دهد
سرمربی سابق راه آهن در مورد این بازی به "ورزش سه"، می گوید: من در لحظه خداحافظی از بازیکنان تیم راه آهن در اتوبوس به آنها گفتم که شما شایستگی اتان بیشتر از ماندنن در جدول بازی هاست و الان هم این را تکرار می کنم. این درست که تیم ما در بازی های اخیر در امر گلزنی موفق نبوده اما در ایجاد موقعیت گل ما مشکلی نداشتیم. به طور مثال در بازی با ملوان ما دست کم صاحب دو سه موقعیت خوب گلزنی شدیم. علی فاطمی و مهرداد محمدی بازیکنان زیر 23 سال هستند و طبیعی بود که برخی از موقعیت ها را هدر بدهند. اما این ها بازیکنان شایسته ای هستند و با کسب تجربه در بازی های اخیر می توانند در ادامه روند هم به تیم و هم به خود کمک کنند. خیلی از بازی های ما پخش مستقیم نبوده و قضاوت ها بر اساس نتایج بوده اما واقعیت پنهانی هم در مورد تیم ما وجود دارد. به طور مثال در بازی با پدیده و سایپا توپ ما به تیر دروازه خورد. در بازی با سپاهان یک موقعیت خوب تک به تک هدر دادیم. من به توانمندی های تیم راه آهن ایمان دارم و با اضافه شدن چند بازیکن در تعطیلات زمستانی تیم شکل بهتری به خود گرفته و به اعتقاد من می تواند در جدول بازی ها باقی بماند و حتی استقلال را هم شکست دهد.
بازیکنان راه آهن بازیکنان شایسته، سر به زیر و باحیایی هستند. من به شرف آنها دورود می فرستم که با همه مشکلات مالی که در تیم وجود داشته چیزی کم نگذاشتند و از آنها می خواهم در ادامه مسیر هم با همه وجود در اختیار سرمربی جدید باشند. من شک ندارم که در پایان راه آهن در جدول بازی ها باقی خواهد ماند. این را نه بر اساس عرق و تعصب به تیم راه آهن بلکه با بازی هایی که تیم بعد از تعطیلات زمستانی به نمایش گذاشته بود، می گویم.

بازیکن و مربی سابق تیم پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد برنکو هم نقطه نظرات جالبی دارد. او در این باره می گوید: من در هفته های ابتدایی که تیم نتیجه نمی گرفت هم گفته بودم تیم خوب بازی می کند و الان هم تکرار می کنم برانکو در تیم تحول ایجاد کرده است. پرسپولیس زیبا فوتبال می کند و حتی در صورت عدم قهرمانی باید به برانکو فرصت داد تا ایده های خود را اجرایی کند. من جای مدیر عامل باشگاه پرسولیس نیستم اما به عنوان بازیکن و مربی سابق این تیم پیشنهاد می دهم که باشگاه دست کم دو فصل دیگر قرارداد برانکو را تمدید کند. بی تعارف من آینده روشنی را برای تیم پرسپولیس با برانکو متصور هستم.

دیدگاه‌ها