کد خبر : 1308629 | 14 اسفند 1394 ساعت 13:03 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

عباسی:

کاظمی به خاطر اینکه راحت باختیم، ناراحت بود

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت:‌ سرمربی تیم ما پس از شکست مقابل استقلال خوزستان ناراحت بود و به همین دلیل از بازیکنان خداحافظی کرد.

کاظمی به خاطر اینکه راحت باختیم، ناراحت بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدرضا عباسی در خصوص خداحافظی فرهاد کاظمی در رختکن پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: در ابتدا جا دارد درگذشت عالم ربانی آیت‌الله طبسی را به مردم ایران تسلیت بگویم.


وی ادامه داد: فشار روی فرهاد کاظمی زیاد بود. او از اینکه خیلی راحت ما بازی را به استقلال خوزستان واگذار کردیم در حالی که می‌توانستیم پیروز میدان باشیم، ناراحت بود و چنین تصمیمی را گرفت.


وی در مورد اینکه وضعیت او چگونه خواهد شد، تاکید کرد: هنوز با کاظمی تماس نگرفتم اما قطعا به او زنگ می‌زنم و مسئله حل خواهد شد و او فردا شب به مشهد بازمی‌گردد و در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.


مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه گفته می‌شود کاظمی به دلیل مشکلات مالی هم این تصمیم را گرفته، گفت: کاظمی تاکنون یک ریال دریافت نکرده اما او بسیار بزرگتر از این حرف‌هاست که بخواهد به خاطر مسائل مالی چنین تصمیمی را بگیرد. او از این ناراحت بود که بازیکنان دستوراتش را در زمین پیاده نمی‌کنند. البته انصافا روز گذشته هم بازی خوبی را انجام دادیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.


عباسی افزود: بازیکنان تلاش خود را انجام دادند اما نتوانستند به گل برسند. دو گل خیلی بد و زشت هم خوردیم و 4-5 موقعیت را خیلی راحت از دست دادیم. به هر حال امیدوارم که این موضوع هر چه زودتر برطرف شود.


وی در مورد اینکه آیا بازیکنان جریمه خواهند شد یا خیر،‌گفت: این موضوع مربوط به فرهاد کاظمی می‌شود و هر تصمیمی که او بگیرد لازم‌الاجراست. به هر حال امیدواریم این مشکلات حل شود و توپ‌هایمان به گل تبدیل شود. ما بازیکنان خوب و سازگاری داریم که امیدواریم هر چه زودتر به شرایط ایده‌آل‌شان برسند.


مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص اینکه چه زمانی مشکلات مالی سیاه‌جامگان برطرف خواهد شد، گفت: هر موقع که مشکلات مالی جامعه حل شود. به هر حال این موضوعی است که همه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و ما هم به عنوان یک باشگاه خصوصی با این مسائل روبرو هستیم.

دیدگاه‌ها