کد خبر : 1308715 | 14 اسفند 1394 ساعت 17:48 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

جوانگرایی تبعات دارد

مظلومی: امسال هر دو جام را می‌خواهیم

پرویز مظلومی سرمربی استقلال با اعتماد به نفس بسیار در پایان بازی راه آهن از هدف خود و تیمش برای کسب هر دو جام پیش روی آبی‌ها پرده‌برداری کرد.

مظلومی: امسال هر دو جام را می‌خواهیم
به گزارش "ورزش سه"، مظلومی که در پایان مسابقه مقابل راه آهن با گزارشگر بازی صحبت می‌کرد گفت: با توجه به چند محروم و مصدوم که داشتیم بچه ها زحمت زیادی کشیدند. ما نیاز زیادی به 3 امتیاز بازی داشتیم. به حریف تبریک می گویم. هر دو تیم موقعیت های زیادی از جمله تیر دروازه داشتند. در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت است. خسته نباشید به تیم خود می گویم. هواداران ما هم تیم را تنها نگذاشتند و در این برد شریک بودند.

وی ادامه داد: ما امروز از جوانانی چون روزبه، برزای، کریمی و.. استفاده کردیم. این جوانان سرمایه و آینده استقلال هستند و در کنار سایر نفرات زحمت می کشند. جوانگرایی تبعاتی دارد اما جوانان ما اعتماد ما را به دست آورده اند. خسرو، حنیف و.. نفراتی هستند که وقتی مصدوم هستند این جوانان جایشان را می گیرند. خسرو و جابر امروز می توانستند بازی کنند اما ریسک نکردم چون کار سختی در ادامه داریم.

سرمربی استقلال درباره بازی های دشوار تیم در هفته های آینده خاطرنشان کرد: سعی مان این است که تا قبل از عید صدر را حفظ کنیم چون در ادامه در مسیر سختی خواهیم بود. ما در دو جام سخت خواهیم بود که هر دو را نشان کرده ایم. تیم ما در دور رفت در بازی های سخت بهتر نتیجه گرفته است.

مظلومی در خاتمه درباره مسوولیت نوازی در تیم گفت: پورحیدری بزرگ تیم ما بیمار شد. ایشان در جریان کار ما هستند زیرا ما به ایشان نیاز داریم. متاسفانه مجیدی هم مریض شده است.  نوازی هم تجربه اولش بود و به این ترتیب در ادامه قطعا بهتر خواهد شد. ما تیم بی‌حاشیه‌ای هستیم و مشکل خاصی نداریم.

دیدگاه‌ها