کد خبر : 1308723 | 14 اسفند 1394 ساعت 18:03 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس 3 بار به من پیشنهاد داده

فروزان: باید از رحمتی حلالیت می‌طلبیدم

محسن فروزان دروازه بان راه آهن ابراز امیدواری کرد استقلال در پایان لیگ قهرمان بشود.

فروزان: باید از رحمتی حلالیت می‌طلبیدم
به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، فروزان گفت: بازی بازی خوبی بود. می خواستم دروازه‌مان را بسته نگه دارم. اگر روی اشتباه داور گل خورده باشم خیلی بیشتر ناراحت می‌شوم. البته خوشحالم که تیم محبوبم استقلال با این 3 امتیاز در مسیر قهرمانی قرار می‌گیرد.

وی درباره خوش و بش‌اش با رحمتی هم گفت: یک اتفاقی در گذشته افتاده بود اما وظیفه داشتیم این دفعه به ایشان گل بدهیم و از آقای رحمتی حلالیت بطلبیم.

او درباره مسائل مالی راه آهن هم گفت: همه فوتبال ایران این مشکل را دارند که امیدوارم این مساله حل بشود. همه بچه‌ها از جان و دل تلاش می‌کنند تا تیم بمانند اما در نهایت بقیه این مساله با خداست.

فروزان سپس درباره علاقه‌اش به استقلال صحبت کرد و گفت: من تلاشم را کردم اما عاشق استقلال هستم چون همه خانواده‌ام استقلالی بوده‌اند. حالا که بازی ما تمام شده برای این تیم ارزوی موفقیت می کنم و امیدوارم استقلال قهرمان بشود. من اگرچه در این تیم نیستم اما خودم را کنار استقلالی‌ها می‌دانم.
دروازه‌بان سابق ابی‌ها درباره پیشنهاد پرسپولیس هم گفت: پیشنهاد پرسپولیس واقعیت داشت. آنها 3 بار به من پیشنهاد داده‌اند اما به خاطر عرقی که به استقلال داشته‌ام تا به حال این پیشنهادها را قبول نکرده‌ام.

دیدگاه‌ها