کد خبر : 1308909 | 15 اسفند 1394 ساعت 12:35 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

راه آهن چگونه در لیگ برتر می‌ماند؟

تیم راه آهن دیروز و در بازی با استقلال تهران ارایه گر بازی خوبی بود و اگر قدر موقعیت ها می دانست حتی این بخت را داشت که برنده از میدان خارج شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم را آهن در بازی با استقلال با همان ترکیب بازی با ملوان به میدان امد با این تفاوت که این بار مهرداد محمدی بال چپ بود و علی فاطمی بال راست. هر چند که تعویض های توپالیدیس در بازی با استقلال با تعویض های مهدی تارتار در بازی با ملوان متفاوت بود.

راه آهن در این بازی همانند دیدار با ملوان در ایجاد موقعیت خوب عمل کرد اما تیم توپالیدیس یک نقطه اشتراک با تیم مهدی تارتار داشت و آن گل نزدن بود. هر چند در یکی از صحنه ها ضربه سر میلاد ابطحی به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد.

1095265

راه آهن بعد از بازی های متعدد به این نتیجه رسیده است که بازی با سیستم 1-3-2-4 بهترین شیوه برای رسیدن به نتیجه است به خصوص که حامد زمانی در کنار مهدی حنیفی پا به توپ دارد و به حمله کمک می کند و علی فاطمی و مهرداد محمدی در کناره ها سرعتی هستند و می توانند خط دفاعی را دور بزنند.

اما راه آهن برای ماندن نیازمند گلزنی است. محمد عباس زاده در نوک خط حمله ضربه زننده خوبی است اما در تعذیه او باید بهتر عمل شود، مشکل راه آهن این است که مهاجم جانشین ندارد و در بازی با استقلال هم دیدید بعد از تعویض محمد عباس زاده – میلاد ابطحی به میدان آمد که پست تخصصی او هافبک دفاعی است. شاید بهتر باشد توپالیدیس فقط از محمد عباس زاده گل نخواهد.

1095266

راه آهن در بازی های پیش رو باید با چهار تیم نیمه بالای جدول و چهار تیم نیمه پائین جدول برود. استقلال اهواز، نفت تهران، گسترش فولاد، ذوب آهن، پدیده، استقلال خوزستان، سپاهان و پرسپولیس حریفان باقی مانده تیم راه آهن است که این تیم در 4 بازی میزبان و در 4 بازی دیگر میهمان است.

در بین حریفان راه آهن تیم های مدعی قهرمانی و تیم های نزدیک به منطقه خطر هم دیده می شود. بنابراین کار راه آهن سخت است. اما با توجه به بازی خوبی که این تیم در مصاف با استقلال صدرنشین به نمایش گذاشت می تواند به ماندن امیدوار باشد اما به شرط گلزنی. راه آهن در شرایطی قرار دارد که خیلی خلق موقعیت گل و تعداد آن مهم نیست. مهم باز کردن دروازه حریف و کسب امتیاز است.

دیدگاه‌ها