کد خبر : 1309015 | 15 اسفند 1394 ساعت 17:32 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل مشهدی‌ها دراین‌باره توضیح می‌دهد

ملک به‌جای پول به بازیکنان سیاه‌جامگان

محمدرضا عباسی می‌گوید مشکل فرهاد کاظمی اصلاً مالی و با مدیریت تیم نبوده و او از دست بازیکنان این تیم قهر کرده و به تهران رفته است.

ملک به‌جای پول به بازیکنان سیاه‌جامگان
به گزارش "ورزش سه"، پس از حرف‌وحدیث‌های روزهای اخیر در تیم سیاه‌جامگان و قهر فرهاد کاظمی پس از شکست در برابر استقلال خوزستان، مدیرعامل این تیم دراین‌باره و در رابطه با مسائل مربوط به این اظهارنظر کرد.

مشهد به سوگ نشست
متأسفانه این روزها عزادار از دست رفتن شخصیت بزرگ و فرهیخته‌ای هستیم، آیت‌الله واعظ طبسی از شخصیت‌های بزرگ و متعهد و مؤمنی بودند که از پیش از انقلاب از سخنرانی‌های ایشان بهره‌مند‌می شدیم، آن زمان که ما جوان بودیم پای صحبت‌های مقام معظم رهبری، شهید هاشمی نژاد و ایشان، می‌نشستیم، خدمات ایشان در آستان قدس غیرقابل‌انکار است و امیدوار خداوند ایشان را با امام رضا (ع) محشور کند. این روزها مشهد در سوگ از دست دادن این عزیز بزرگ نشسته است.

شک نکنید سپاهان را می‌بریم
سیاه‌جامگان در نیم‌فصل دوم متفاوت شده است، با دیدن بازی‌ها ما کاملاً به این موضوع پی می‌برید، این روزها هرکسی که بازی‌های تیم ما را می‌بیند متوجه می‌شود که این تیم خوب و لذت‌بخش بازی می‌کند و در دیداری مانند بازی با استقلال خوزستان اگر موقعیت‌های ما به گل تبدیل می‌شد می‌توانستیم با نتیجه‌ای قابل‌قبول به پیروزی برسید و اکنون به شما می‌گویم که شک نکنید سپاهان را در مشهد شکست می‌دهیم.

از نوع بازی تیم لذت می‌برم
از شکل بازی تیم لذت می‌برم، واقعاً این روزها وقتی پای بازیهای تیممان می‌نشینم دلم نمی‌خواهد بازی به اتمام برسد، فکر می کنم نوع بازی سیاه جامگان باعث شده مشهدی ها و هواداران این تیم به وجد بیایند و بازهم از دیدارهای این تیم لذت ببرند.

اگر کاظمی از ابتدای لیگ بود، سهمیه می‌گرفتیم
در یک‌کلام می‌گویم آقای کاظمی استاد هستند، او تیم را متحول کرد و فکر می‌کنم روی دستش در ایران نیامده است، ما اکنون مربی بزرگی داریم و بازیکنان بسیار خوبی هم داریم، تیم ما در نیم‌فصل متحول شد و فکر می‌کنم اگر این ترکیب را در ابتدای فصل داشتیم می‌توانستیم حتی سهمیه آسیا بگیریم. آقای کاظمی کارش را خیلی خوب بلد است و همان‌طور که دیدیم توانست این تیم را زیر رو کند و خصوصاً در بازی دور برگشت باعث شود، سیاه‌جامگان اول خوب بازی کند و سپس امتیاز جمع کند، این اتفاق اگر از ابتدای فصل می‌افتاد باعث می‌شد ما هم جزء مدعیان کسب سهمیه باشیم و بتوانیم آن را به دست بیاوریم.

کاظمی از دست بازیکنان قهر کرد
 آقای کاظمی تاکنون از ما پولی دریافت نکرده اما او با ما مشکل مالی ندارد، ایشان از بچه‌های تیم و از نوع بازی آن‌ها دلگیر شد از تیم قهر کرد، آقای کاظمی می‌گوید اگر بازیکنان 50 درصد برنامه و کارهایی که در تمرینات داشتند را پیاده می‌کردند می‌توانستیم حریفان را به‌راحتی از پیش رو برداریم، با توجه به شناختی که از ایشان داریم سخت از حرف خود برمی‌گردد اما ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا بتوانیم او را دوباره به مجموعه تیم بیاوریم و امیدوارم آقای کاظمی نیز با ارادتی که امام رضا (ع) و مردم مشهد دارند حرف ما را بپذیرند و به مجموعه تیم بازگردند تا با تلاش بازیکنان بتوانیم تیم را در جایی که لیاقتش را دارد بنشانیم.       

مشکل مالی نداریم، کمبود نقدینگی داریم
در ابتدا باید بگویم مشکل مالی این روزها در تمام تیم‌ها وجود دارد، ما هم مشکل مالی نداریم بلکه کمبود نقدینگی داریم، مال هست اما پول نقد وجود ندارد، البته تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به بازیکنان نقدینگی هم برسانیم.

تصمیم داریم به بازیکنان ملک بدهیم
به دلیل عنوان‌شده ما قصد داریم تا با کمک آقای کاظمی به بازیکنانمان مذاکره کنیم و در صورت امکان به آن‌ها ملک بدهیم تا مشکل برطرف شود، بازیکنان بزرگی در تیم ما حضور دارند که بسیار زحمتکش هستند و ما نباید شرمنده آن‌ها شویم. البته تصمیم داریم در کنار آن به دلیل در پیش بودن شب عید، به آن‌ها پول نقد هم بدهیم تا مشکلی نداشته باشند.     
 
قصد نامزد شدن در انتخابات را نداشتم و ندارم
من هیچ‌گاه دنبال ثبت‌نام برای انتخابات فدراسیون فوتبال نبودم و نخواهم بود، حتی برای حضور در هیات رئیسه هم نامزد نخواهم شد، من نمی‌دانم این صحبت از کجا درآمد و همه‌جا پخش شد درحالی‌که من فقط برگه‌هایی را گرفتم که همه تیم‌ها گرفتند، آن‌ها برگه‌ها، برگه‌هایی هستند که تیم‌ها برای معرفی نامزدهای موردنظر خود برای حضور در هیات رئیسه می‌گیرند، من ابداً وقت حضور در چنین پست‌هایی را ندارم، در کنار فوتبال به فعالیت‌های اقتصادی خود می‌پردازم که پشتوانه تیم سیاه‌جامگان است و نمی توانم روی کارهای سنگین اینچنینی تمرکز کنم.

داشته‌های فوتبال ما از دوره دادکان و صفایی فراهانی است
شرایط سختی در فوتبال داریم، البته به نظرم آقای کفاشیان هم مقصر نیست، او در شرایط بد مالی و اقتصادی رئیس فدراسیون شد و فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که وجود داشت خوب کارکرد اما باید قبول کنیم همین مقدار ناچیزی که در فوتبالمان وجود دارد به دلیل دوران صفایی فراهانی و دادکان است.

دیدگاه‌ها