کد خبر : 1309129 | 16 اسفند 1394 ساعت 10:06 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی به تمرینات سیاه‌جامگان بازگشت

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان از بازگشت سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به تمرینات خبر داد.

کاظمی به تمرینات سیاه‌جامگان بازگشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان پس از دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به علت عدم تاکتیک‌پذیری بازیکنان و همچنین مشکلات مالی در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرد. پس از این موضوع کاظمی به تهران بازگشت و در تمرین تیم حاضر نشد اما پس از صحبت‌هایی که مدیرعامل باشگاه با او انجام داده، وی به مشهد بازگشته است و قرار است از امروز در تمرینات حاضر شود.


محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در این زمینه گفت: من با کاظمی صحبت کردم و همانطور که گفتم او دلش نمی‌آید تیم را رها کند. او به امام رضا ارادت دارد و هر چند بازیکنان او را اذیت کنند اما دلش نمی‌آید که تیم را رها کند و برود.


وی در مورد اینکه آیا کاظمی در تمرینات حاضر خواهد شد، گفت: بله او از امروز در تمرینات حاضر می‌شود. در این چند روز بازیکنان زیادی هم به او زنگ زدند تا بازگردد و قول دادند تمام تلاش خود را انجام دهند تا زحمات آنها هدر نرود.


مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه مشکلات مالی تیم چه زمانی حل می‌شود، گفت: قرار است به جای پول به بازیکنان ملک و آپارتمان بدهیم و این موضوع در چند روز آینده مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها