کد خبر : 1309476 | 17 اسفند 1394 ساعت 13:23 | 32.2K بازدید | 7 دیدگاه

جَنگ دیدنی عادل و رامبد برای بهترین شدن

گزینش بهترین های سیما در سال 94 در حال پیگیری است و در این میان در بخش مجری برتر جدال سختی بین رامبد جوان و عادل فردوسی پور شکل گرفته است.

جَنگ دیدنی عادل و رامبد برای بهترین شدن
به گزارش "ورزش سه"، این جدال دیدنی در دو روز گذشته و در برنامه سه ستاره به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی اختصاص پیدا کرد به معرفی کاندیداهای مجریان برتر تلویزیون در سال 94 به همراه برنامه‌سازانی که با برنامه هایشان مورد توجه هیات انتخاب قرار گرفتند.

با این حال به نظر می رسد در این بخش دو کاندیدایی که جدال سختی با هم خواهند داشت در نهایت رامبد جوان و عادل فردوسی پور باشند که یکی با خندوانه و دیگری با نود در این نظرسنجی مردمی حضور پیدا کرده اند. رامبد جوان با حضور در برنامه شب گذشته «سه ستاره» با همان روحیه طنازانه همیشگی‌اش در بخشی از برنامه برای افزایش رای خود رو به مردم گفت: عادل از تمام جشنواره‌ها جایزه گرفته اما این بار من به رای نیاز دارم، به من رای بدید!

برنامه نود در بخش انتخاب برترین‌ها یک نماینده دیگر هم دارد و محمدحسین میثاقی در میان کاندیداهای گزارشگرهای سال 94 تلویزیون است. او درباره اختلاف فاحش رای خودش با دیگر رقبایش گفت: دیروز با وجود روز شلوغی که داشتیم آمار را چک کردم و خداروشکر رای من خیلی بالا بود حدود دویست و خرده ای هزار رای داشتم. حضورم در برنامه نود تاثیر خوبی داشت  و البته بیننده ها بر اساس برنامه های نود امسال رای دادند و از همه آنها ممنون هستم و عجیب و غریب از این اتفاق انرژی گرفتم.

میثاقی می‌گوید: من کلا عاشق رقابت هستم و دوست دارم که با رقابت هر چیزی را هیجان انگیزتر کنم حتی در دفتر هم ما برای انداختن یک دستمال کاغذی در سطل رقابت درست می کنیم که چه کسی می تواند این کار را بکند.  من در کل مریض رقابت هستم.

میثاقی درباره رامبد جوان و رقابت او با عادل فردوسی‌پور نیز گفت: رامبد دیشب فوق العاده بود و به اصطلاح فوتبالی‌ها کار را درآورد. البته عادل از سال هشتاد تا به امروز کلی جایزه گرفته است چون یک سابقه 18 ساله پشت سر خود دارد. اما در کل به نظرم مقایسه یک برنامه که مخاطب عام دارد با برنامه فوتبالی مثل نود سخت است اما به پیشرفت هر دو برنامه این رقابت کمک می کند.

دیدگاه‌ها