کد خبر : 1309604 | 17 اسفند 1394 ساعت 20:51 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده برای کسب نتیجه به آزادی خواهد آمد

مدافع باتجربه پدیده از انگیزه تیمش برای غلبه بر استقلال در هفته آینده خبر داد.

پدیده برای کسب نتیجه به آزادی خواهد آمد
به گزارش "ورزش سه"، محمود خمیس درباره دیدار حساس این هفته پدیده برابر استقلال گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم است و بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا در آزادی بازی زیبایی برابر صدرنشین لیگ به نمایش بگذارند و امیدوارم به نتیجه دلخواه برسیم و سال 94 را با نتیجه و خاطره خوب به پایان برسانیم.
وی ادامه داد: استقلال علیرغم انتقاداتی که از نحوه بازی آنها می شود حریف قابل احترامی است و صدرنشینی آنها نمایانگر قدرت این تیم و کیفیت بازیکنانش است. ما باید با تمام توان به میدان برویم و به نظرم با جمعی از بازیکنان باتجربه و جوان روز سختی را در آزادی برابر این تیم رقم خواهیم زد. جای هیچ گونه اشتباهی برای هیچ کدام از بازیکنان وجود ندارد و امیدوارم در پایان دیدار شرایط به سود ما رقم بخورد.
خمیسی در مورد دیدار هفته گذشته شان برابر ملوان نیز گفت: ملوان تیم ریشه داری است که از بازیکنان خوبی نیز بهره می برد اما مشکلات مالی باعث شده تا این تیم از روند نتیجه گیری دور شود. به هرحال ما توانستیم از این بازی با برد از زمین خارج شویم و جایگاه خوبی در جدول برای خودمان کسب کنیم. دیدار سختی بود و ملوان نمی خواست با از دست دادن امتیاز شرایط را برای خود پیچیده تر کند اما ما به خوبی از فرصت استفاده کردیم و به سه امتیاز رسیدیم.

دیدگاه‌ها