کد خبر : 1309674 | 18 اسفند 1394 ساعت 10:01 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

نظامی‌پور: به باشگاه بابت تمدید قرارداد کمالوند تبریک می‌گویم

چیز مشکوکی در برد گسترش‌فولاد وجود نداشت

امید نظامی‌پور مدافع راست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تاکید کرد که در برد پُرگل این تیم مقابل استقلال اهواز مورد مشکوکی وجود نداشت.

چیز مشکوکی در برد گسترش‌فولاد وجود نداشت
به گزارش "ورزش سه"، نظامی‌پور در مورد حرف و حدیث‌های ایجاد شده در مورد این برد و گزارش ناظر بازی به کمیته صیانت گفت: من نمی دانم این مسائل از کجا مطرح شده است ولی در برد ما هیچ چیز مشکوکی وجود نداشت.اگر جی پی اس به بازیکنان استقلال اهواز وصل بود، کاملا مشخص می‌شد که آنها چقدر در این بازی دویدند و چگونه تلاش کردند.این برد به خاطر قدرت تیم ما بود و چیز عجیبی نداشت.

او در ادامه در مورد شانس تیمش برای گرفتن سهمیه آسیا گفت: ما هنوز شانس داریم.در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و فاصله ما هم با تیم‌های بالایی زیاد نیست.فقط باید حواس مان باشد که ساده امتیاز از دست ندهیم.ما برای گرفتن سهمیه هنوز شانس داریم و هرگز ناامید نمی‌شویم.

نظامی‌پور در مورد اینکه باشگاه گسترش‌فولاد یک سال دیگر قرارداد کمالوند را تمدید کرد گفت: این یک کار حرفه ای بود و باید به باشگاه گسترش بایت چنین اقدامی تبریک بگویم.حالا مربی خیلی راحت و با اعتماد به‌نفس بالا می تواند به فکر آینده گسترش‌فولاد باشد و برنامه هایش را عملی کند.

دیدگاه‌ها