کد خبر : 1309695 | 18 اسفند 1394 ساعت 11:24 | 6.8K بازدید | 4 دیدگاه

خیری: برای برد به آزادی می‌رویم

مهاجم پدیده به تکرار گلزنی مقابل مهدی رحمتی خوشبین است.

خیری: برای برد به آزادی می‌رویم
به گزارش "ورزش سه"، مهدی خیری، زننده تک گل تیم پدیده در دیدار رفت مقابل استقلال تهران، در خصوص دیدار آخر هفته این تیم در برابر آبی های تهران گفت: در دیدار رفت در ورزشگاه ثامن، استقلال از دستمان در رفت وگرنه باید جای تساوی با پیروزی برای پدیده عوض می شد. در مشهد توانستیم حمله های متعددی روی دروازه حریف ترتیب دهیم و اتفاقا به موقعیت های خوبی هم دست یافتیم اما با بدشانسی از دست رفت و در نهایت یک بر یک مساوی به اتمام رسید.

وی در خصوص سوپرگلش تصریح کرد: در اوایل این دیدار توپ در میانه های میدان به دستم رسید و با دیدن رحمتی که زیاد جلو آمده بود تصمیم گرفتم ضربه ای را به صورت مستقیم روانه دروازه استقلال کنم که خوشبختانه به گل نشست و تک گل پدیده در آن دیدار به نام من ثبت شد. امیدوارم بتوانم در دیدار دور برگشت هم گلزنی کنم و دل هواداران پدیده را شاد کنم.

خیری در رابطه با روند خودش گفت: خوشبختانه روند خیلی خوبی را هم خودم و هم پدیده در پیش گرفته ایم. در نیم فصل دوم هنوز شکست نخورده ایم که این یک آمار فوق العاده است و امیدوارم در ادامه هم بتوانیم حفظش کنیم. خودم هم از شرایطم راضیم و امیدوارم بتوانم در هر دیدار که به میدان می روم، رضایت کادرفنی و هواداران را جلب کنم. در دیدار با ملوان هم محروم بودم اما خوشبختانه تیم توانست به بهترین شکل ممکن 3 امتیاز را به دست آورد و 29 امتیازی شود.

شاگردان رضا مهاجری 3 پیروزی و 2 مساوی در 5 هفته اخیر کسب کرده اند و حالاحالاها قصد امتیاز دادن به هیچ رقیبی را ندارند.

دیدگاه‌ها