کد خبر : 1309723 | 18 اسفند 1394 ساعت 13:12 | 14.5K بازدید | 2 دیدگاه

با اعلام رضایت مسئولان شهرداری اردبیل

محمد احمدزاده سرمربی ملوان می‌شود

پس از مذاکرات مدیران تیم ملوان با نامزدهای مربیگری در این تیم، گویا کار مذاکره با سرمربی سابق این تیم به اتمام رسیده و تیم شهرداری اردبیل به جدا این مربی رضایت داده است.

محمد احمدزاده سرمربی ملوان می‌شود
به گزارش "ورزش سه"، ملوانی که بعد از جدایی حمید استیلی از حضور سرمربی در این تیم محروم بوده‌اند، درنهایت به دو مربی برای هدایت این تیم رسیده بودند، محمد احمدزاده که این روزها در شهرداری اردبیل مشغول به کار است و فرهاد پورغلامی که به همراه جلالی روی نیمکت سایپا می‌نشیند، پس از مذاکرات ملوانی‌ها این دو مربی برای حضور در این تیم رضایت داشتند اما تیم‌هایی که در آن‌ها مشغول به کار بودند رضایت به جدایی نمی‌دادند تا اینکه شنیده می‌شود مسئولان شهرداری اردبیل پس از شکست این تیم در بازی هفته بیست و نهم رضایت خود را با جدایی محمد احمدزاده اعلام کردند و احتمالاً طی یکی دو روز آینده این مربی در تمرینات انزلی چی‌ها آفتابی می‌شود.

احمدزاده پیش‌ از این نیز در چند دوره روی نیمکت ملوانان نشسته و توانسته بود با توجه به بضاعت این تیم، نتایج خوبی بگیرد و بازیکنان بزرگی را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کند.

البته لازم به ذکر این مطلب بر اساس شنیده‌ها تنظیم‌شده است و در حدود 80 درصد می‌توان گفت کار احمدزاده با ملوانی‌ها به اتمام رسیده و با رضایت مسئولان شهرداری اردبیل، می‌تواند روی نیمکت انزلی‌چی‌ها بنشیند.

دیدگاه‌ها