کد خبر : 1309750 | 18 اسفند 1394 ساعت 14:56 | 57.1K بازدید | 4 دیدگاه

طارمی: از خبرنگاران عذر می‌خواهم

توضیحات طارمی درباره تمدید قرارداد با پرسپولیس

مهاجم تیم پرسپولیس مواضع خود درباره آینده اش را روشن کرد.

توضیحات طارمی درباره تمدید قرارداد با پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، از سوی مهدی طارمی بیانیه ای در خصوص اخبار روزهای اخیر در سایت رسمی وی منتشر شده است. در این بیانیه آمده؛ انتخاب مهدی طارمی به عنوان مرد سال فوتبال ایران از سوی مخاطبان برنامه ۹۰ باعث خوشحالی و افتخار است. در همین رابطه لازم است نکاتی را اعلام نماییم:

۱- این انتخاب در سایه لطف خداوند و محبت هواداران و مردم عزیز و حمایت ها و البته انتقادات سازنده رسانه ها و اصحاب رسانه بوده که بر خود واجب می دانیم در واپسین روزهای سال ۱۳۹۴ از همه این عزیزان تقدیر و تشکر کرده و از خداوند می خواهیم سال جدید سال خوشبختی و سعادت همه عزیزان باشد.

۲- هم سایر گزینه های برنامه و هم دیگر عزیزانی که در بین گزینه ها قرار نداشتند می توانستند برنده این نظر سنجی باشند. به همه آنها خسته نباشید و خدا قوت می گوییم.

۳- مهدی طارمی به توصیه برخی بزرگان فوتبال و باشگاه و به قصد تمرکز بر بازی های باقیمانده موقتا تصمیم به عدم انجام مصاحبه با رسانه های محترم گرفته است. به جهت احترام به قول و قرار طارمی با این بزرگان اگر بعضا شرمنده دوستان رسانه ای شده و موجبات انجام مصاحبه و گفت و گو فراهم نگردیده پوزش می طلبیم.انشاالله در پایان فصل در خدمت دوستان رسانه ای خواهد بود.

۴- در خصوص تمدید قرارداد با پرسپولیس یا عزیمت به خارج از کشور طی روزهای اخیر اخباری در رسانه ها منعکس گردیده است. در باره هر دو مورد چه تمدید با پرسپولیس و یا عزیمت به خارج از کشور هم در پایان فصل، مهدی طارمی با مشاوره با بزرگان فوتبال و سایر دوستان بهترین تصمیم را خواهد گرفت و گمانه زنی های فعلی مورد تایید نمی باشد. در حال حاضر هم مدیران باشگاه و هم طارمی هدفی جز موفقیت تیم در کوران لیگ پانزدهم ندارند و مطرح کردن بحث تمدید قرارداد در این شرایط شاید از اصول حرفه ای به دور باشد. مزید اطلاع، جمله همیشگی طارمی را تکرار می کنیم «در ایران فقط پرسپولیس».

۵- باردیگر ضمن قدردانی از همراهی و حمایت همه عزیزان، سالی پر از خوشبختی را برایتان آرزو داریم.

دیدگاه‌ها