کد خبر : 1310157 | 20 اسفند 1394 ساعت 10:14 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

وینگو حمایت می‌شود نه برکنار!

شکست تیم مس کرمان در برابر مس رفسنجان که سبب سقوط این تیم از رتبه سوم به رتبه چهارم شد بار دیگر وینگو را به لبه تیغ برده است!

وینگو حمایت می‌شود نه برکنار!
به گزارش "ورزش سه"، اما باشگاه مس کرمان هم چنان بر حمایت از وینگو تاکید می ورزد و معتقد است با تلاش های این مربی و هم چنین دیگر اعضای کادر فنی در نهایت به هدف خود خواهد رسید.

اعضای تیم با انتشار بیانیه ای برای جبران شکست در برابر مس رفسنجان در هفته سی و ام هم قسم شده اند و ضمن عذرخواهی از طرفداران تیم مس نوید روزهای خوب در هفته های آتی را داده اند.

حمایت باشگاه مس کرمان از وینگو طبیعی است به این دلیل که تیم در کورس صعود است و در فوتبال حرفه ای قابل درک نیست تیمی که در کورس صعود قرار دارد مربی خود را برکنار کند. از سویی تنها 9 هفته به پایان بازی ها باقی مانده و هیچ گاه مربی جدید نخواهد توانست در این فرصت کم تغییرات مثبتی در تیم ایجاد کند.

میزان تغییرات در کادر فنی تیم های دسته اولی در فصل جاری بیش از 50 درصد بوده و این نشان می دهد تقریبا از بین هر دو تیم یک تیم مربی خود را تغییر داده است که این اصلا اتفاق خوشایندی نیست که به نظر می رسد تدوام داشته باشد. همان طور که پیشتر در گزارشات خوانده اید از بین 20 تیم شرکت کننده در فصل جاری 11 تیم با مربیان انتخاب شده در ابتدای فصل همراه نشده اند و میزان تغییرات در برخی از تیم ها تا سه بار هم بوده است! تداوم این روند قطعا لیگ یک را به چالش های جدی خواهد کشاند.

دیدگاه‌ها