کد خبر : 1310186 | 20 اسفند 1394 ساعت 13:12 | 8.7K بازدید | 5 دیدگاه

دردسر جدید برای کی روش و ملی پوشان

تیم ملی زمین تمرین ندارد!

گویا مشکلات تیم ملی برای حضور موفق در میادین بین المللی تمام شدنی نیست.

تیم ملی زمین تمرین ندارد!
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که با اتمام بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر قرار است اردوی تیم آماده سازی تیم ملی برای مصاف با هند و عمان از روز بیست و چهارم اسفند در تهران برپا شود کارلوس کی روش با دردسر جدیدی روبرو شده آن هم نداشتن یک زمین تمرین مناسب برای ملی پوشان است.

در حالی که کمپ تیم های ملی از زمین چمن خوبی بهره نمی برد و کار بازسازی زمین شماره دو کمپ از چند روز پیش آغاز شده تصور می شد ورزشگاه دستگردی همچون اردوهای قبلی میزبان ملی پوشان باشد اما این ورزشگاه هم به دو تیم عراق و سوریه اجاره داده شده تا آنها در هفته پایانی اسفندماه و همچنین هفته ابتدایی فروردین تمرینات خود را در زمین این ورزشگاه برگزار کنند.

حتی گفته می شود مسئولان این دو کشور همسایه که ایران را به عنوان میزبان بازی های انتخابی جام ملت های آسیا و جام جهانی معرفی کرده اند هزینه اجاره دستگردی را به صورت نقدی پرداخت کردند و به هیچ عنوان نمی توان قرارداد اجاره را کنسل کرد. با این تفاسیر کی روش که حداقل روی 13 جلسه تمرینی برای شاگردانش تا پیش از بازی با هند و عمان برنامه ریزی کرده الان با مشکل نبود زمین تمرین مناسب روبرو است.

البته فدراسیون فوتبال و کمیته تیم های ملی در تلاش هستند تا در کمترین زمان ممکن با یک مجموعه تمرینی دیگر قرارداد ببندند تا این مشکل برطرف شود جایی که گفته می شود چند زمین تمرین در نقاط مختلف تهران از کهریزک و عبدل آباد گرفته تا شرقی ترین نقطه تهران به تیم ملی معرفی شده تا شاهد حضور ملی پوشان در جایی باشیم که کمتر کسی تصورش را می کرد!

دیدگاه‌ها