کد خبر : 1310266 | 20 اسفند 1394 ساعت 17:20 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

گل به خودی‌هایی که سوخت

نیمه اول بازی استقلال ـ پدیده با تساوی بدون گل به پایان رسید. در حالی که می‌شد با اشتباهات مدافعان دو تیم شاهد روییدن گل در این نیمه بود.

گل به خودی‌هایی که سوخت
به گزارش "ورزش سه"، توقف استقلال‌خوزستان در مرداب انزلی صدرنشینی آبی‌های پایتخت را در سال 94 قطعی کرد اما با این حال طرفداران این تیم به ورزشگاه آمده بودند تا شاهد یک برد دیگر از تیمشان باشند.

تا دقیقه 15 بازی صحنه جالبی روی دروازه‌های دو تیم ایجاد نشد اما در این لحظه یک اشتباه از سوی مدافع مشهدی‌ها می‌رفت به گل اول بازی تبدیل شود که این اتفاق نیفتد. بعد از این صحنه تقریبا بازی متعادلی در زمین شاهد بودیم. نه استقلال فشار زیادی می‌آورد نه پدیده دوست داشت از فاز تدافعی خارج شود تا اینکه این بار یک اشتباه از سوی مدافعان استقلال تا حدودی یخ بازی را آب کرد، اشتباهی که منجر به گل نشد. بعد از این صحنه استقلال فشار خود را زیاد کرد و چند موقعیت خوب هم نصیبش شد از جمله در ثانیه‌های پایانی نیمه اول که عادل شیحی بهترین موقعیت گلزنی را از دست داد.

نکته جالب در حضور همین بازیکن بود چون شیحی توانست تا حدود زیادی در روند حرکتی استقلال بخصوص در فاز تهاجمی تاثیر مثبتی بگذارد گرچه باید گفت زمان می‌برد تا او در ترکیب تیم جا بیفتد. مشهدی‌ها هم با خوشحالی از اینکه برنامه‌هایشان برای متوقف کردن استقلال در نیمه اول جواب داده بود، به رختکن رفتند تا خود را برای نیمه دوم آماده کنند.

دیدگاه‌ها