کد خبر : 1311026 | 24 اسفند 1394 ساعت 11:34 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون تصمیم می‌گیرد

پیکان خواهان تعویق فینال والیبال

با اینکه فدراسیون والیبال اعلام کرده بود بازی فینال لیگ امروز برگزار خواهد شد، باشگاه پیکان در نامه ای خواستار جا به جایی تاریخ بازی شد، در غیر این صورت این تیم به میدان نخواهد رفت.

پیکان خواهان تعویق فینال والیبال
به گزارش "ورزش سه"، تلخ ترین خبر والیبال در سال ٩٤ شب گذشته منتشر شد، جایی که رضا ابراهیمی، مربی سابق تیم های ملی بزرگسالان، امید و پیکان به آرامش ابدی پیوست. در طرف دیگری فدراسیون والیبال اعلام کرد بازی فینال لیگ برتر که قرار بود عصر امروز بین تیم های پیکان و بانک سرمایه برگزار شود پا بر جا خواهد ماند.

با توجه به این مسائل و شرایط خاص به وجود آمده صبح امروز اعضای هیئت مدیره باشگاه پیکان جلسه ای فوق العاده تشکیل دادند و در نامه ای به فدراسیون والیبال خواستار تعویق تاریخ بازی فینال شدند. پیکان در ادامه این درخواست آورده است در صورت برگزاری بازی فینال در تاریخ از پیش تعیین شده، عصر امروز آنها به خاطر حفظ شان مربی فقید خود به میدان نخواهند رفت.

بنابر این بازی فینال لیگ برتر والیبال عصر امروز برگزار نمی شود اما احتمالات این طور است که یا فدراسیون والیبال درخواست پیکان را می پذیرد و فینال بعد از تعطیلات عید برگزار می شود و یا امروز بانک سرمایه قهرمانی خود را بدون انجام بازی جشن می گیرد.

دیدگاه‌ها