کد خبر : 1311095 | 24 اسفند 1394 ساعت 15:21 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

توکلی: ماندن یا رفتنم بعد از المپیک به فدراسیون بستگی دارد

امیدوارم بدشانسی دست از سر وزنه‌برداری بردارد

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: ماندن یا رفتنم بعد از بازی‌های المپیک به نظر فدراسیون وزنه‌برداری بستگی دارد.

امیدوارم بدشانسی دست از سر وزنه‌برداری بردارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حسین توکلی درباره شرایط وزنه‌برداران گفت: 5 سهمیه در المپیک کسب کرده‌ایم و با توجه به نفراتی که در اختیار داریم تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. تعداد وزنه‌برداران ما مشخص است. از رکوردهای آنها می‌توانیم ارزیابی کنیم که چه نتیجه‌ای در ح د انتظار است اما بعداز مسابقات آسیایی می‌توان اظهارنظر بهتری کرد که بعد از این مسابقات کار اصلی ما هم برای المپیک آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط ماندن یا رفتنش بعد از المپیک در صورت عدم کسب نتیجه چه خواهد شد؟ گفت: این موضوع بستگی به نظر فدراسیون دارد. اگر خودم کارم خوب نباشد ترجیح می‌دهم بروم تا بمانم. اما اگر نتیجه خوب باشد شاید بتوان در خصوص ماندن صحبت کرد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره تعاملش با مشاور بلغاری فدراسیون گفت: با توجه به اینکه مدت زمان کوتاهی است در کنار تیم حضور دارد هنوز نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد. شاید فضا به گونه‌ای باشد که این برداشت به وجود آید که این تعامل وجود ندارد اما موضوعی که هست این است که تیم ایران در جایگاهی قرار دارد که باید در این زمان کوتاه بتواند نتیجه لازم را در المپیک کسب کند اما من به عنوان سرمربی تیم ملی این حق را دارم تا آنچه را که نسبت به آن اشراف دارم انجام دهم. از حضور مشاور بلغاری هم استفاده خواهیم کرد و خودش می‌تواند شهادت دهد که چه تعاملی با یکدیگر داریم اما موضوع اصلی این است که در حال حاضر سه قهرمان جهان و المپیک وزنه‌برداری به عنوان سرمربی تیم‌های ملی فعالیت می‌کنند و در کادر فنی هم از قهرمانان وزنه‌برداری استفاده می‌شود.

توکلی تصریح کرد: شاید یکی از دلایل کم بودن تعامل این است که مشاور بلغاری به دو ماه زمان احتیاج دارد تا تحلیل درست‌تری از شرایط و اوضاع داشته باشد.

وی درباره اینکه جایی عنوان کرده بود دو وزنه‌بردار ما شانس کسب مدال در المپیک را دارند و آیا این دون فر رستمی و مرادی هستند، گفت: اسمی از هیچ وزنه‌برداری نیاوردم اما تا آخرین لحظه سعی می‌کنیم تعداد نفرات بیشتری را در اردو داشته باشیم چراکه با توجه به آسیب‌دیدگی‌هایی که وجود دارد هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و هرلحظه ممکن است دوباره بدشانسی گریبان ما را بگیرد. امیدوارم این بدشانسی‌ها در این چند ماه باقی مانده دست از سر وزنه‌برداری بردارد چراکه در ماه‌های اخیر با انواع و اقسام آن روبرو شدیم.

دیدگاه‌ها