کد خبر : 1311110 | 24 اسفند 1394 ساعت 16:39 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

حسن سالیهمیدزیچ:

بایرن در بهترین فرمش، شکست ناپذیر است

بازیکن سابق بایرن مونیخ و یوونتوس، شانس تیم آلمانی را برای صعود به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان بیشتر می داند.

بایرن در بهترین فرمش، شکست ناپذیر است
به گزارش "ورزش سه"، حسن سالیهمیدزیچ، هافبک سابق بایرن مونیخ و یوونتوس، می گوید مونیخی ها از شانس بیشتری برای پیروزی مقابل یوونتوس برخوردار هستند. سالیهمیدزیچ درباره مسائل مختلفی پیرامون این دو تیم در گفت و گو با سایت گل، صحبت کرد.

سالیهمیدزیچ گفت:" شانس بایرن همچنان بیشتر است. در واقع باید بگویم که به شکل واضحی نیز این تیم از شانس بالایی برای غلبه بر یوونتوس برخوردار است. یووتنتوس باید نمایش بهتری نسبت به دیدار رفت از خود نشان دهد و این در حالی است که بایرن در خانه تیم بسیار قدرتمندی محسوب می شود. تا دقیقه 60 بازی رفت بایرن موفق شد به شکل غیر قابل باوری دیدار را تحت کنترل خود داشته باشد. برای من بسیار تعجب آور بود که آن ها چگونه توانستند یکی از بهترین تیم های اروپا را کاملا از سطح بازی خود خارج کنند. عملکرد بایرن بسیار مرا تحت تاثیر قرار داد. آن ها اگر همیشه در این سطح بازی کنند، هیچ تیمی توانایی شکستشان را نخواهد داشت."

هافبک سابق یوونتوس در ادامه به تمجید از پل پوگبا، هافبک فرانسوی این تیم، پرداخت:" پوگبا گرچه جوان است اما بازیکن سطح بالایی محسوب می شود. او غیر قابل پیش بینی است و می تواند سرنوشت را در هر بازی رقم بزند.تنها مشکل او حفظ ثبات است. او می تواند تبدیل به یکی از پنج بازیکن برتر دنیا شود، اگر که نوسانات بازی خود را کنترل کند. یک ساعت اول دیدار مقابل بایرن مونیخ، مثال خوبی برای بیان این مسئله است."

دیدگاه‌ها