کد خبر : 1311589 | 26 اسفند 1394 ساعت 16:30 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

نه تغذیه خوب داشتیم، نه آمادگی

شفیعی: به کارشکنی ازبک‌ها باختیم

مدافع تیم تراکتورسازی تاکید کرد کارشکنی ازبک ها دلیل اصلی شکست بوده است.

شفیعی: به کارشکنی ازبک‌ها باختیم
خالد شفیعی که در دیدار تراکتورسازی مقابل پاختاکور ازبکستان به عنوان یار ثابت سرخپوشان تبریزی به میدان رفت، درباره شرایط این مسابقه به "ورزش سه" می گوید: تیم ما در این مسابقه عملکرد بدی نداشت اما متاسفانه مشکلاتی که ازبک ها قبل از شروع مسابقه برایمان پیش آوردند، اجازه نداد با تمرکز لازم به میدان برویم. در فرودگاه تاشکند نزدیک به دو ساعت ما را نگه داشتند و انواع بلاها را سرمان آوردند. در آخر هم دو عضو تیم ما را در فرودگاه بیش تر از 30 ساعت نگه داشتند.

وی صحبت هایش را اینگونه ادامه می دهد: در ازبکستان انواع واقسام مشکلات را تجربه کردیم. غذاهای هتل ماریانای تاشکند اصلا قابل خوردن نبود و متاسفانه بازیکنان از نظر تغذیه با مشکل مواجه شده بودند. از سوی دیگر زمین تمرینی که در اختیارمان گذاشتند، چندان مساعد نبود. با این وجود همه چیز را تحمل کردیم و برای کسب موفقیت تلاش کردیم ولی بدشانس بودیم و نتوانستیم با دست پر برگردیم.

مدافع تراکتورسازی با اشاره به اشتباهی که خط دفاعی تیمش روی گل پاختاکور مرتکب شد، تاکید می کند: از این دست اشتباهات در فوتبال پیش می آید اما واقعا نمی شود گفت چه بازیکنی مقصر است. توپی که بازیکن حریف پاس داد، ناگهانی بود و همه بازیکنان ما دچار اشتباه شدند. ما فکر می کردیم می خواهند توپ را به کناره ها ببرند ولی غافلگیر شدیم. انشاءالله بتوانیم در بازی های آینده جبران کنیم.

"آیا این نتیجه شانس صعود تراکتورسازی را کاهش نداد؟"؛ شفیعی اینگونه پاسخ می دهد: فکر نمی کنم اینطور باشد. ما دو برد خوب به دست آوردیم و این را هم باید در نظر بگیرید که در ازبکستان بازیکنان ما خسته بودند. از هواداران عذرخواهی می کنیم و قول می دهم که در بازی های آینده همه چیز را جبران کنیم.

او صحبت هایش را اینگونه به پایان می برد: تیم ما روی روند موفقیت قرار گرفته است. بعد از چند روز استراحت به تمرینات برمی گردیم و تمام تلاشمان را برای کسب پیروزی های آینده انجام می دهیم. ما دو هدف بزرگ داریم؛ اولی صعود از گروه آسیایی و دومی قرار گرفتن در بین تیم های بالانشین لیگ برتر. امیدوارم هواداران حمایت کنند تا به هدفی که داریم برسیم.

دیدگاه‌ها