کد خبر : 1312246 | 01 فروردين 1395 ساعت 17:05 | 75.7K بازدید | 0 دیدگاه

سه ستاره ویارئال در تیررس بارسلونا

بارسلونا کمتر از نیم ساعت دیگر در ال مادریگال مقابل ویارئال قرار خواهد گرفت در حالیکه با توجه به شکست شب گذشته اتلتیکو، برد بارسلونا می تواند در سرنوشت قهرمانی لالیگا بسیار تعیین کننده باشد.

سه ستاره ویارئال در تیررس بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا اگر امروز بتواند ویارئال را شکست دهد، فاصله در صدر را به 11 امتیاز افزایش خواهد داد و به فاصله 8 هفته تا پایان رقابت ها، شانس خود برای کسب قهرمانی زودهنگام را بسیار افزایش می دهد. این مسابقه برای مسئولان بارسلونا نیز اهمیت خاصی دارد چراکه سه ستاره ویارئال مدنظر آبی اناری ها برای تابستان آتی قرار دارند.

اولین بازیکن دنیس سوارز است که به ادعای مدیر ورزشی بارسا، می تواند اولین خرید تابستانی این باشگاه باشد. سوارز محصول آکادمی بارسلوناست اما دو فصل گذشته را در سویا و ویارئال توپ زده است. بارسا تلاش زیادی کرد که در نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن را به خدمت بگیرد اما موفق نشد.

دومین بازیکن، آدریان مارین، دفاع چپ ویارئال است که با 19 سال سن، یکی از موفق ترین مدافعان لالیگا تا بدینجای رقابت ها بوده است. بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی یک مدافع جوان به خدمت بگیرد و نام آدریان در فهرست موردنظر این باشگاه دیده می شود.

سومین بازیکن نیز سدریک بوکومبا نام دارد. مهاجم سیه چرده ویارئال که سورپرایز این فصل لالیگا بوده است. بوکومبا تابستان 2015 از بورسا اسپور ترکیه به ویارئال پیوست و تا بدینجا در همه رقابت ها 16 گل برای ویارئال به ثمر رسانده است: 10 گل در لالیگا، 5 گل در لیگ اروپا و یک گل در کوپا دل ری.

دیدگاه‌ها