کد خبر : 1312417 | 03 فروردين 1395 ساعت 09:45 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی: تیروکمان به مدال‌آوری عادت دارد

رئیس فدراسیون تیر و کمان با ابراز رضایت نسبت به عملکرد فدراسیون تیر و کمان در سال 94 گفت: با توجه به نداشته‌های خود و کمبود اعتبارات، بهترین نتایج و عملکرد را در سال 94 داشتیم.

شجاعی: تیروکمان به مدال‌آوری عادت دارد
به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، محمدعلی شجاعی در رابطه با عملکرد فدراسیون تیرو کمان در سال 94 افزود:‌ همیشه تلاشم بر این بوده تا براساس داشته‌های خود بهترین نتایج را در تیروکمان کسب کنیم، به همین خاطر امسال با توجه به تنگناهای مالی و عدم هم‌خوانی آن با فعالیتهای فدراسیون و نداشتن خوابگاه، امکانات و... توانستیم به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنیم و 27بار پرچم کشورمان را در تورنمنت‌های مختلف به اهتزاز درآوریم.

وی با اشاره به عملکرد خوب اسماعیل عبادی در سال 94 گفت: وی یکی از بهترین ورزشکاران تیر و کمان در سال 94 بود و موفق شد در طول یکسال 9مدال در رشته کامپوند کسب کند و خود را به عنوان یکی از پرمدال ترین کمانداران کامپوند مطرح کند. امیدوارم این روند موفقیت او در سال آینده نیز تداوم داشته باشد.

شجاعی همچنین در ادامه به عملکرد خوب زهرا نعمتی در سال گذشته اشاره کرد و افزود:‌ هیچ شکی نیست که وی یکی از نوابغ و استعدادهای خوب رشته تیر و کمان هست و با کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک توانست عنوان پرچم داری کاروان المپیک ایران را به خود اختصاص دهد و به عنوان بهترین ورزشکار سال 94 مطرح شود. من ادعا ندارم که این توفیقات بخاطر تلاشهای این فدراسیون است. اما به هر صورت وی قبلا نیز در تیروکمان فعالیت می‌کرد و شاهد چنین موفقیت‌هایی نبودیم و این توفیقات امروز نصیب خانواده تیروکمان شد. بدون شک حضور وی به عنوان پرچم دار در رقابت‌های المپیک نشان از رشد ورزش تیر و کمان را به دنبال خواهد داشت.

وی در رابطه با عملکرد تیم ملی ریکرو و کامپون در رقابت‌های مرحله اول کاپ آسیا که اول فروردین ماه در تایلند برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: ما به مدال آوری عادت کردیم و من مطمئنم که در تایلند کمانداران ما خواهند توانست به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کنند و خبرهای خوبی را به مردم در سال جدید بدهند.

شجاعی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا حضور وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از کمانداران نشان از آشتی دوباره فدراسیون تیر و کمان با این دو نهاد نبود، افزود: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان هیچ وقت با فدراسیون تیر و کمان مشکلی نداشت و تدارد. تمام سعی ما این است که در یک مجموعه خوب و آرام بتوانیم شرایطی را برای کمانداران خود ایجاد کنیم تا در مسابقات آنتالیای ترکیه سهمیه‌ی تیمی را کسب کنیم. بنابراین اگر در برهه ای از زمان نیز حواشی در این زمینه برای فدراسیون تیروکمان پیش آمد، بخاطر کوته فکری برخی از رسانه‌ها بود که از هیچ‌چیز همه‌چیز درست کردند. البته در همان زمان نیز فدراسیون در کمال آرامش به کار خود ادامه داد و توانست اولین سهمیه انفرادی را توسط زهرا نعمتی در تایلند کسب کند. از این رو ما چه در آن برهه و چه در شرایط فعلی مشکلی با هیچ فردی نداشتیم و نداریم.

وی در پایان گفت:‌ در سال جدید امیدوارم خداوند توفیقات زیادی را به رشته‌ی تیر و کمان بدهد تا بتوانیم سال آینده را با کسب مدال در سال جدید، شروع موفقیت‌آمیزی داشته باشیم و مسیر پیروزی خود را تا المپیک پیش ببریم. همچنین سالی پر از صلح و آرامش و بدون جنگ و تنش را برای تمام مردم دنیا خواستارم.

دیدگاه‌ها