کد خبر : 1312579 | 04 فروردين 1395 ساعت 17:01 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

رونالدو: دوست دارم نیمار در المپیک بازی کند

رونالدوی برزیلی در حاشیه بازگشایی مدرسه فوتبال جدید خود، در مورد وضعیت دشوار نیمار برای حضور در کوپا آمریکا و رقابت های المپیک ریو صحبت کرد.

رونالدو: دوست دارم نیمار در المپیک بازی کند
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل از اواخر خرداد باید در کوپا آمریکا حضور یابد و دو ماه بعد نیز تیم زیر 23 ساله های برزیل کار خود در المپیک ریو را آغاز خواهد کرد. نیمار می تواند در هر دو تیم حضور یابد اما اگر چنین شود، او فرصت حضور در اردوی پیش فصل بارسلونا را از دست داده و نمی تواند استراحت کافی پیش از شروع فصل بعد داشته باشد.

بدین منظور، دونگا، سرمربی تیم ملی برزیل، هفته گذشته جلسه ویژه ای با لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا برای گرفتن یک تصمیم نهایی در مورد نیمار داشت با این حال هنوز مشخص نیست که این بازیکن در کدام رقابت حضور پیدا خواهد کرد.

رونالدوی برزیلی در همین زمینه به خبرنگاران گفت:" این وضعیت بسیار دشواری برای نیمار است. انتخاب کار سختی است و چنین وضعیتی برای او ترسناک است. سال به سال بر تعداد رقابت ها و بازی ها افزوده شده و فوتبالیست ها فرصت برای استراحت کافی پیدا نمی کنند.

من به شخصه دوست دارم نیمار در المپیک بازی کند چون کسب قهرمانی برای برزیل در این تورنمنت یک آرزوی دیرینه است؛ هرچند که حضور نیمار در هر رقابتی با پیراهن برزیل به نوعی حیاتی است. او بازیکن فوق العاده تاثیرگذاری است و شرایطی که برای وی درست شده مناسب نیست."

دیدگاه‌ها