کد خبر : 1312642 | 05 فروردين 1395 ساعت 10:49 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم بوکسور ازبک نیست

کسب سهمیه آرزویم در سال جدید است

عضو تیم ملی بوکس ایران که برای کسب سهمیه المپیک راهی چین شده است تاکید کرد بزرگترین آرزویش در سال جدید این است که بتواند سهمیه حضور در بازیهای المپیک ریو را برای کشورمان بدست بیاورد.

کسب سهمیه آرزویم در سال جدید است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر سجاد محرابی ملی پوش وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی بوکس پیش از اعزام به رقابتهای کسب سهمیه چین گفت: بعد از اینکه از اردوی اوکراین برگشتیم دو روز استراحت کردیم و بعد مجددا تمریناتمانرا پیگیری کردیم. تمام تلاشم را کرده ام و آماده رقابتهای کسب سهمیه چین هستم.

وی در خصوص شانس کسب سهمیه الپیک در چین تصریح کرد: من تمام تلاشم را می کنم تا با کسب سهمیه المپیک عیدی خوبی به مردم بدهم و فکر می کنم به غیر از من نیز دو یا سه بوکسور تیم ملی دارای شانس کسب سهیمه المپیک هستند.

محرابی در پاسخ به این سوالکه حریفان اصلی شما در رقابتهای چین چه کشورهایی هستند اظهارکرد: اگر می خواهی در مسابقاتی موفق شوی باید همه را شکست دهی  اما نبود بکتمیر بوکسور ازبک که در قهرمانی آسیا دیدارم را به وی واگذار کرده بودم شانس مرا بیشتر می کند.ضمن اینکه قزاقستان و هند بوکسورهای خوبی دارند که فکر می کنم کار سختی در برابر آنها دارم.

وی با اشاره به حاشیه ای که در پی سفر جنجالی اش به چین رخ داده بود و بازگشت مجدد به تیم ملی عنوان کرد: حاشیه همیشه وجود داشته اما خدار ا شکر کادر فنی هوای من را داشت و توانستم خیلی راحت به تیم ملی برگزدم و امیدورام بتوانم پاسخ اعتماد آنها را بدهم.

ملی پوش تیم ملی بوکس در پایان در خصوص آرزویش در سال ۹۵ خاطرنشان کرد: اولین آرزویم در سال ۹۵ این است که در همین ابتدای سال سهمیه المپیک بگیرم و بعد هم در رقابتهای المپیک بر روی سکو قرار بگیرم و طلسم مدال نگرفتن در المپیک را بشکنم. آرزو زیاد ددارم اما برای رسیدن به آرزوها باید تلاش کرد. امیدورام سال ۹۵ سال سجاد محرابی باشد و برای این آرزویم تمام تلاشم را خواهم کرد.

دیدگاه‌ها