کد خبر : 1313242 | 09 فروردين 1395 ساعت 10:30 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

مسیمیر در پی تمدید قرارداد ستاره ایرانی

محمد نوری در قطر می‌ماند؟ (عکس)

در پی سقوط مسیمیر به دسته دوم لیگ قطر گمانه زنی ها در خصوص آینده چند بازیکن سرشناس این تیم آغاز شد تا جایی که واکنش مدیر این باشگاه را در پی داشت.

محمد نوری در قطر می‌ماند؟ (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، همان طور که پیش بینی می شد مسیمیر در همان اولین تجربه حضور در لیگ ستارگان قطر نتوانست جایگاهی بهتر از قعر جدول برای خود دست و پا کند و در فاصله 6 هفته تا اتمام رقابت های فصل سقوطش قطعی شد تا آینده چند بازیکن خارجی و سرشناس این تیم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

روزنامه الوطن امروز پیرو همین سوژه مصاحبه مفصلی با عبدالرحمان امیر مدیر باشگاه مسیمیر انجام داد. او در بخشی از صحبت های خود با تشریح این واقعیت که بیشتر قراردادهای حرفه ای باشگاه یک ساله بوده و تا چند هفته دیگر به اتمام می رسد ابراز امیدواری کرد در مذاکره با این بازیکنان برای عقد قرارداد جدید توافقاتی ایجاد شود.

عبدالرحمان امیر سپس به صورت شفاف به محمد نوری کاپیتان ایرانی مسیمیر اشاره و تصریح کرد:«نوری بازیکنی حرفه ای و کلیدی است.زمانی که با او قرارداد می بستیم کاملا به مسئولیت و خواسته های ما اشراف کامل داشت و الان هم می داند که ما بهترین شرایط را برای ماندنش در نظر خواهیم گرفت.البته واقعیت این است که نوری با پیشنهادات بسیار خوبی از قطر و خارج از قطر روبرو است اما ما سعی خواهیم کرد که او را حفظ کنیم گرچه همه چیز در پایان فصل روشن می شود».

1098767

دیدگاه‌ها