کد خبر : 1313491 | 10 فروردين 1395 ساعت 18:20 | 58.6K بازدید | 0 دیدگاه

به احترام هادی نوروزی...

طرفداران پرسپولیس بخشیده می شوند؟

با رای کمیته انضباطی دیدار پرسپولیس – سیاه جامگان یکشنبه هفته آتی باید بدون حضور تماشاگر در استادیوم آزادی تهران برگزار شود.

طرفداران پرسپولیس بخشیده می شوند؟
به گزارش "ورزش سه"، از آنجایی که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است باشگاه پرسپولیس لایحه ای دفاعی را تنظیم و در اختیار کمیته انضباطی قرار داده است تا با همراه پرونده به کمیته استیناف ارجاع داده شود.

علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف در گفتگو با "ورزش سه"، در پاسخ به این سوال که سرنوشت این پرونده چه خواهد شد؟ گفت:« می دانم که رای صادره از سوی کمیته انضباطی قابل تجدید نظر بوده اما پرونده ای در این زمینه به دست ما نرسیده است و این طبیعی بود به این دلیل که در تعطیلات نوروزی هستیم.»

دیدار دو تیم یکشنبه هفته آتی برگزار می شود و بیشتر جلسات کمیته استیناف هم در روزهای یکشنبه و سه شنبه برگزار می شود. حال هواداران پرسپولیس نگران این هستند که تکیلف شان پیش از برگزاری بازی مشخص نشود. اما علیرضا صالحی این نگرانی را برطرف می کند و می گوید: «از آنجایی که اعتراض باشگاه پرسپولیس برای لغو محرومیت طرفدارانش برای بازی روز یکشنبه با سیاه جامگان است ما حتما روز شنبه جلسه ای را برگزار می کنیم و در این باره رای خواهیم داد.»

اگر چه علیرضا صالحی مثل همیشه پیش بینی ای در خصوص رای صادره نداشت اما به نظر می رسد طرفداران باشگاه پرسپولیس بخشیده شوند. این بار به احترام هادی نوروزی. چرا که باشگاه پرسپولیس در لایحه دفاعی اش به این نکته اشاره کرده کانون هواداران برنامه های متعددی را برای گرامیداشت یاد و خاطره هادی نوروزی در نظر گرفته است و از آنجایی که این بازی در هفته بیست و چهارم برگزار می شود اگر برنامه های تدارک دیده شده اجرایی نشود لطف خود را از دست خواهد داد. پیش تر هم در مصاحبه های علیرضا صالحی خوانده بودیم که خیلی موافق محرومیت تماشاگران نیست و اجرای آن را فقط به خاطر پیش بینی در آیئن نامه انضباطی ضروری می داند.

نکته حائز اهمیت دیگر اینکه در فصل جاری خیلی تخلف از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس دیده نشد. هر چند که اتفاقات بازی با تراکتورسازی به دلیل حضور مسئول امنیتی فیفا و هم چنین کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی قابل درک و هضم نبود.

دیدگاه‌ها