کد خبر : 1313573 | 11 فروردين 1395 ساعت 01:19 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست خانگی انگلیس مقابل هلند

انگلیس در ومبلی با نتیجه 2-1 مقابل هلند شکست خورد.

شکست خانگی انگلیس مقابل هلند
به گزارش "ورزش سه"، انگلیس و هلند دو تیم از قدرت های سنتی فوتبال اروپا در دیداری دوستانه در ومبلی به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی بسیار آرام آغاز شد و هر دو تیم سعی داشتند تا در دقایق نخست به ارزیابی یکدیگر بپردازند. بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و بازیکنان دو تیم در خلق موقعیت جدی ناکام بودند.

در دقیقه 27 جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی، اولین خطر نصفه و نیمه را روی دروازه هلنذ ایجاد کرد و با ضربه ای از درون محوطه جریمه دروازه این تیم را تهدید کرد. هر چند ضربه واردی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه باز هم بازیکنان انگلیس روی ضربات از راه دور شانس خود را آزمایش کردند. این بار نوبت به روس بارکلی، هافبک اورتون رسید اما ضربه این بازیکن بااستعداد نیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

در حالی که می رفت بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد، یک حرکت تمرینی استثنایی از بازیکنان انگلیس باعث شد تا آن ها دروازه هلند را باز کنند. حرکت زیبای لالانا و پاس تماشایی او در سمت راست برای واکر، با پاس به بیرون این مدافع راست همراه شد تا جیمی واردی در ادامه روند خیره کننده اش در فصل جاری، دروازه هلند را به ساده ترین شکل ممکن باز کند.

بازی در نیمه اول با تک گل واردی به سود انگلیس خاتمه یافت.

نیمه دوم را هلندی ها با انگیزه بیشتری آغاز کردند و خیلی زود صاحب یک ضربه پنالتی شدند. دنی روز، مدافع چپ انگلیس، با خطای هند خود این پنالتی را به هلندی ها هدیه داد. یانسن موفق شد ضربه پنالتی را بر خلاف جهت فارستر وارد دروازه انگلیس کند تا حساب کار 1-1 مساوی شود.

پس از این گل انگلیسی ها بازی رو به جلوتری را به نمایش گذاشتند. در دقیقه 61 جیمی واردی با یک ضربه تماشایی از راه دور می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او با واکنش زیبای دروازه بان هلند همراه شد.

در دقیقه 77 اما هلندی ها موفق شدند گل دوم را نیز وارد دروازه انگلیس کنند. لوسیانو نارسینگ با بهره گیری از غافلگیری مدافعان انگلیس که به بهانه خطا از حرکت ایستاده بودند موفق شد دروازه خالی فارستر را با ضربه ای مطمئن باز کند تا هلند با نتیجه 2-1 در ومبلی پیش بیفتد.

در ادامه تلاش انگلیسی ها ثمری نداشت تا این تیم شکست خانگی 2-1 را مقابل هلند تجربه کند.

دیدگاه‌ها