کد خبر : 1313822 | 12 فروردين 1395 ساعت 18:58 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

21 امتیاز می‌خواهیم

اژدری‌زاده: به اسکوچیچ تذکر می‌دهم

مدیرعامل باشگاه فولاد اعتقاد دارد تیمش برای 21 امتیاز باقیمانده برنامه ریزی کرده است.

اژدری‌زاده: به اسکوچیچ تذکر می‌دهم
علیرضا اژدری زاده در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره شرایط تیم فولاد می گوید: شرایط خوبی بر تیم حاکم است. اعضای تیم در حال آماده سازی هستند تا سال 95 را با قدرت آغاز کنند. خوشبختانه مشکلات مالی باشگاه نیز تا حد زیادی حل شده و بازیکنان با روحیه بالا پای به مسابقات می گذارند.

حل مشکلات مالی

او با اشاره به حل مسائل مالی عنوان می کند: مشکلات مالی در همه جا وجود دارد. شما می بینید که اکثر تیم های لیگ برتری با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کنند و اکثر تیم ها حداقل یکبار بازیکنانشان به خاطر مشکلات اعتصاب کرده اند. برای ما نیز چنین شرایطی پیش آمد. بازیکنان قبل از تعطیلات عید نوروز پول می خواستند و خوشبختانه توانستیم خواسته آنها را محقق کنیم تا شب عید شرمنده خانواده هایشان نشوند.

کسب 21 امتیاز از 7 بازی

مدیرعامل باشگاه فولاد امیدوار است تیمش حداکثر امتیازات را از بازی های پیش رو کسب کند. او می گوید: برنامه ریزی باشگاه بر این است که 21 امتیاز باقیمانده را کسب کند و در جدول رده بندی 45 امتیازی شود. در این صورت واقعا عالی کار کرده ایم. به سهمیه آسیایی نیز فکر نمی کنیم. فقط هدفمان این است 21 امتیاز به دست آوریم. حالا اگربا این شرایط به سهمیه هم رسیدیم، که خیلی خوب است. امیدوارم بتوانیم به اهدافی که داریم، برسیم.

مکاتبه برای داوری ها

اژدری زاده همچنان بابت داوری ها علیه تیمش نگران است: متاسفانه تیم ما از داوری ها بسیار ضرر کرده است. این موضوع باعث نگرانی مان شده است. بر همین اساس نامه نگاری هایی با فدراسیون فوتبال انجام دادیم و انتظارمان این است در بازی های آینده دیگر چنین مشکلاتی برایمان پیش نیاید. با توجه به اینکه 7 بازی باقی مانده، همه تیم ها شرایط حساسی دارند و انتظار این است داوری ها روی نتایج بازی ها تاثیر نداشته باشد.

روی اسکوچیچ حساس شده اند

مدیرعامل باشگاه فولاد در ادامه به اعتراض هایی که از رفتارهای اسکوچیچ می شود، اشاره می کند: من فکر می کنم حساسیت ها نسبت به سرمربی تیم ما زیاد شده است. او بابت داوری ها ناراحت بوده و حرف هایی زده است. نباید اینقدر به مسائل دامن بزنیم. البته ما با اسکوچیچ تذکر می دهیم تا با مدیریت بهتر و تمرکز بالاتر تیم را هدایت کند و مصاحبه انجام دهد. ما سعی خواهیم کرد او با وضعیت نرمال تری کنار تیم باشد.

دیدگاه‌ها