کد خبر : 1313982 | 13 فروردين 1395 ساعت 20:01 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه؛

با لژیونرهای ایرانی از لندن تا دوحه

تیم‌های لژیونرهای ایرانی در لیگ های مختلف اروپایی و آسیایی شرایط مختلفی دارند.

با لژیونرهای ایرانی از لندن تا دوحه
به گزارش"ورزش سه"، تیم های لژیونرهای ایرانی در لیگ های اروپایی با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل شرایط مختلفی دارند.تیم های روستوف و آلکمار در لیگ های روسیه و هلند در جمع مدعیان قرار دارند و تیم رضا قوچان نژاد در چمپیونشیپ انگلیس با خطر سقوط روبرو است.

در این گزارش به بررسی وضعیت تیم های لژیونرهای ایرانی می پردازیم.

کابوس سقوط چارلتون
تیم چارلتون با در اختیار داشتن رضا قوچان نژاد وضعیت بسیار بحرانی در جدول رده بندی چمپیونشیپ انگلیس دارد. این تیم لندنی تا پایان هفته سی و هشتم با 32 امتیاز در رده 23 جدول 24 تیمی این رقابت ها قرار دارد و یکی از سه کاندید سقوط به دسته پایین تر است.
تیم چارلتون از هفته سی و نهم چمپیونشیپ انگلیس عصر فردا در ورزشگاه خانگی والی لندن میزبان تیم بیرمنگام است. یاران رضا قوچان نژاد برای امیدوار ماندن به بقاء در چمپیونشیپ چاره ای جز پیروزی در هشت بازی باقی مانده ندارند.

یاران جهانبخش به دنیال سهمیه لیگ قهرمانان
تیم آلکمار با علیرضا جهانبخش وضعیت مناسبی در جدول رده بندی لیگ اردویسه هلند دارد. این تیم با 47 امتیاز تا پایان هفته بیست و هشتم لیگ اردویسه جایگاه چهارمی را به خود اختصاص داده و امیدوار به کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا است.
یاران جهانبخش فردا شب از هفته بیست و نهم لیگ اردویسه هلند در یک بازی سخت و حساس پذیرای تیم مدعی پی اس وی آیندهوون هستند. تیم آلکمار برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان باید به رده سوم بازگردد و قطعا به دنبال کسب سه امتیاز بازی برابر تیم آیندهوون خواهد بود.
در جدول رده بندی لیگ اردویسه هلند تیم های آژاکس و پی اس وی آیندهوون به ترتیب با 68 و 66 امتیاز رقابت نزدیکی برای قهرمانی دارند. تیم فاینورد با 49 امتیاز در رده سوم قرار دارد و آلکمار نیز 47 امتیازی است.

شرایط متزلزل تیم حاجی صفی
تیم اف اس وی فرانکفورت در بوندس لیگای ب وضعیت متزلزلی دارد و ادامه ناکامی های این تیم می تواند حتی منجر به سقوط  شود.
یاران احسان حاجی صفی یکشنبه آینده از هفته بیست و هشتم رقابت های بوندس لیگای ب میزبان تیم قدرتمند نورنبرگ هستند. سه امتیاز این بازی خانگی برای تیم فرانکفورت بسیار حیاتی است. تیم اف اس وی فرانکفورت هم اکنون با 29 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.
تیم اف اس وی فرانکفورت طی هشت فصل اخیر در رقابت های بوندس لیگای ب حضور داشته و هیچ گاه مدعی صعود نبوده است. توماس اورال، سرمربی 42 ساله این تیم نیز پس از پایان فصل از سمت خود کناره گیری خواهد کرد تا هدایت تیم کارلسروهه را بر عهده بگیرد.

روستوف میزبان اسپارتاک
روستوف تیم شگفتی ساز فصل جاری لیگ برتر روسیه است و حتی می تواند جام قهرمانی را از آن خود کند. این تیم که سردار آزمون و سعید عزت اللهی، دو ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد فردا از هفته بیست و دوم لیگ برتر روسیه میزبان تیم مطرح اسپارتاک مسکو است.
تیم روستوف هم اکنون با 41 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر روسیه قرار دارد.

لیگ ستارگان قطر
لیگ ستارگان قطر تا سه هفته دیگر به پایان خواهد رسید و پنج تیم لژیونرهای ایرانی دارای شرایط متفاوتی در جدول رده بندی هستند. تیم السد با در اختیار داشتن مرتضی پور علی گنجی با 42 امتیاز در رده قرار دارد و از شانس زیادی برای کسب سهمیه فصل مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است.
یاران پورعلی گنجی در هفته بیست و چهارم لیگ ستارگان قطر فردا به مصاف تیم السیلیا می روند. تیم العربی با سود جستن از جواد نکونام و اشکان دژاگه نیز برابر تیم ام صلال قرار می گیرد. این تیم نیز با 34 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد.
تیم الغرافه که از مسعود شجاعی بهره می برد با 31 امتیاز تیم میانه جدولی لیگ ستارگان قطر است و احتمالا فصل جاری این رقابت ها را با همین موقعیت به پایان خواهد برد.
تیم جباری و منتظری در چند بازی اخیر با کسب نتایج خوب توانست از منطقه خطر جدول رده بندی دور شود و با 28 امتیاز به رده نهم رسید. تیم الاهلی فردا رو در روی تیم المسیمر قرار می گیرد.
تیم ته جدولی المسیمر که از مدت ها قبل سقوط خود به دسته پایین تر را قطعی کرده بود طی فصل جاری نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد تا اولین تیم سقوط کننده لیگ ستارگان قطر لقب بگیرد.محمد نوری، هافبک ایرانی تیم المسیمر قطعا در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

رضایت پانیونیوس
نتایج تیم پانیونیوس در فصل جاری سوپر لیگ یونان مورد رضایت مدیران و کادر فنی این تیم قرار دارد. یاران کریم انصاری فرد با 41 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند و می توانند حداقل در فصل آینده لیگ اروپایی نیز حضور پیدا کنند.
تیم پانیونیوس در ادامه رقابت های سوپر لیگ یونان عصر فردا در یک بازی حساس به مصاف تیم پااوک تسالونیکی می روند. این تیم در صورت پیروزی می تواند به کسب رده چهارمی جدول رده بندی امیدوار باشد.

دیدگاه‌ها