کد خبر : 1314027 | 14 فروردين 1395 ساعت 10:17 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

هفته بیست و چهارم لیگ قطر

جنگ سرخابی‌های سابق این بار در دوحه

رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ ستارگان قطر امروز با برگزاری سه بازی دیگر پیگیری می شود که بازیکنان ایرانی نقش اول این بازی ها خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، در رقابت های امشب چهار تیم که ستاره های ایرانی در اختیار دارند به مصاف رقبای خود می روند و امیدوارند با درخشش این بازیکنان بتوانند شب خوبی را سپری کرده و در جدول رده بندی به وضعیت خود سرو سامان دهند. جنگ هایی که می تواند تداعی کننده رویارویی آنها در لیگ برتر ایران و بازی حساس دربی پایتخت نیز باشد. در زیر نگاهی اجمالی داریم به بازی های امشب.
السیلیه – السد
شب بازگشت پورعلی گنجی
در ورزشگاه اختصاصی الاهلی السد در شرایطی مهمان السیلیه خواهد بود که فریرا مربی پرتغالی این تیم امیدوار است با رسیدن به سه امتیاز این دیدار همچنان جایگاهش در مربع صدرنشینان را تثبیت کند. در این بین گفته می شود مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایرانی و خرید زمستانی السدی ها نیز بعد از چند بازی غیبت بار دیگر به خط دفاع تیمش باز خواهد گشت تا قدرت تدافعی السدی ها را تقویت کند.السد که در حال حاضر با 42 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده در صورت برتری می تواند یک پله هم در جدول صعود کرده و به جایگاه دوم برسد.
ام صلال – العربی
یورش به همسایه با اشکان و جواد
العربی برای قرار گرفتن در مربع صدرنشینان چاره ای ندارد جزء این که تمام بازی های باقی مانده را با برتری پشت سر گذاشته و منتظر غفلت سایر مدعیان شود از همین رو جان فرانکو زولا در بازی حساس امشب برابر یکی از این مدعیان که اتفاقا همسایه آنها در جدول نیز محسوب می شود روی دو ستاره ایرانی خود حساب ویژه باز کرده و امیدوار است با درخشش نکونام و دژاگه به سه امتیاز شیرین برابر ام صلال برسد. العربی در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز نسبت به ام صلال در جایگاه ششم ایستاده و با برتری در بازی امشب می تواند امیدهایش برای قرار گرفتن در جایگاه چهارم را افزایش دهد.

1099334

مسیمیر – الاهلی
جنگ سرخابی های سابق به یاد دربی
با وجود این که مسیمیر به دسته پایین تر سقوط کرده اما بازیکنان این تیم در چند بازی گذشته برای اعده حیثیت مقابل رقبای خود نتایج خوبی کسب کرده و یقه بسیاری از بزرگان را گرفته اند. از همین رو پیش بینی می شود در جدال امشب برابر الاهلی هم شاهد بازی خوبی از این تیم انتهای جدولی باشیم. مهمترین سوژه این مصاف رویارویی سرخابی های سابق در ترکیب دو تیم خواهد بود، جدالی که می تواند یادآور دربی های پایتخت نیز برای آنها باشد. محمد نوری در ترکیب مسیمیر و جباری و منتظری در ترکیب الاهلی مقابل هم قرار می گیرند تا یکی از حساس ترین بازی های امشب را برگزار کنند.این بازی برای الاهلی از اهمیت بیشتری برخوردار است چون سه امتیاز آن کاملا این تیم را از مهلکه سقوط نجات داده و بقای آنها را تضمین کند.
برنامه بازی های امشب هفته بیست و چهارم لیگ ستارگان قطر به این شرح است:
شنبه 14 فروردین ماه 95
19:15؛ السیلیه – السد (ورزشگاه الاهلی)
19:15؛ العربی – ام صلال (ورزشگاه العربی)
21:30؛ مسیمیر – الاهلی (ورزشگاه العربی)

دیدگاه‌ها