کد خبر : 1314094 | 14 فروردين 1395 ساعت 13:04 | 70.9K بازدید | 17 دیدگاه

مظلومی به بازی سال رسید

11 مرد آبی برای بازی بزرگ فصل

تیم فوتبال استقلال فردا باید در حساس‌ترین بازی فصل خود به مصاف استقلال‌خوزستانی برود که با یک امتیاز کمتر نسبت به آبی‌ها در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

11 مرد آبی برای بازی بزرگ فصل
به گزارش "ورزش سه"، هرچند استقلال برای بازی فردا مهدی رحمتی و سجاد شهباززاده را به خاطر محرومیت و جابر انصاری و روزبه چشمی را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد، اما با آماده شدن بازیکنانی مثل علیرضا رمضانی، خسرو حیدری و یعقوب کریمی دست کادرفنی آبی‌ها برای بازی فردا حسابی باز است.

با توجه به محرومیت مهدی رحمتی از بازی با استقلال‌خوزستان به طور قطع وحید طالب‌لو با تجربه در درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت. اما سوال بزرگ انتخاب زوج خط دفاعی استقلال است، اگر طبق روال عادی قرار باشد ترکیب استقلال را مشخص کنیم بدون تردید حنیف عمران‌زاده و هرائر مگویان دو دفاع وسط آبی‌ها خواهند بود اما با توجه به اینکه عمران‌زاده در بازی با پدیده به شکلی عجیب از لیست 18 نفره استقلال خط خورد شاید کادرفنی آبی‌ها ترجیح بدهند از امین حاج‌محمدی در این پست استفاده کنند. اگر اتفاق خاصی نیفتد میلاد فخرالدینی و میثم مجیدی در پست دفاع راست و چپ بازی خواهند کرد.

اما سوال اصلی انتخاب کادرفنی استقلال برای زوج امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی است. این اولین بازی است که استقلالی‌ها قرار است بدون روزبه چشمی به میدان بروند و در مورد زوج امید ابراهیمی حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمده است. استقلال در پست هافبک دفاعی محمدرضا خرسندنیا را دارد اما با توجه به خصوصیات مشترک این بازیکن با امید ابراهیمی احتمال دارد فرشید اسماعیلی زوج هافبک دفاعی آبی‌ها را تشکیل بدهد. اسماعیلی در بازی با هاماربی هم در این پست بازی کرد و اتفاقا یکی از موفق‌ترین بازیکنان تیمش بود.

با آماده شدن یعقوب کریمی باید دید آیا مظلومی از او در پست هافبک چپ استفاده می‌کند یا ترجیح می‌دهد محسن کریمی که در بازی‌های گذشته نمایش قابل قبولی داشته را در ترکیب اصلی خود قرار بدهد. البته شاید یعقوب کریمی هنوز نیاز به زمان زیادی داشته باشد تا بتواند بدنش را در شرایط مسابقه قرار بدهد. اگر اتفاق خاصی نیفتد، عادل شیحی فردا در پست پشت مهاجم به میدان خواهد رفت و خسرو حیدری هم در پست هافبک راست می‌تواند تک مهاجم تیمش را که احتمالا پروپجیچ است تغذیه کند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

وحید طالب‌لو، حنیف عمران‌زاده، هرائر مگویان، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی، محسن کریمی، خسرو حیدری، عادل شیحی و پروپجیچ

دیدگاه‌ها