کد خبر : 1314142 | 14 فروردين 1395 ساعت 14:59 | 30.9K بازدید | 1 دیدگاه

وقتی مجیدی دروازه‌بان استقلال را ستاره کرد

روز تاریخی طالب‌لو در اهواز (عکس)

دروازه‌بان باتجربه استقلال فردا باید در حسا‌س‌ترین بازی فصل از دروازه تیمش حراست کند، بازی‌ای که فصل گذشته حواشی زیادی برایش به همراه داشت.

روز تاریخی طالب‌لو در اهواز (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که وحید طالب‌لو در اهواز در درون دروازه ایستاد مربوط به نیم فصل اول فصل گذشته می‌شود، جایی که او در بازی با استقلال‌خوزستان از دروازه راه‌آهن حراست کرد و انواع و اقسام اتفاقات در آن بازی رخ داد. هرچند در آن بازی وحید طالب‌لو موفق شد دو پنالتی را از حریف بگیرد، اما نتوانست مانع شکست تیمش بشود.

جنجال بزرگ عابدزاده

بی‌تردیدترین مهمترین اتفاق بازی فصل گذشته راه‌آهن برابر استقلال‌خوزستان درگیری شدید احمدرضا عابدزاده مربی دروازه‌بان‌های وقت راه‌آهن با موسی کولیبالی مدافع استقلال‌خوزستان بود. در این صحنه ظاهرا موسی کولیبالی به زبان فارسی به عابدزاده فحاشی کرد تا دروازه‌بان اسطوره‌ای تیم‌ملی حسابی از کوره در برود و به مدافع مالیایی استقلال‌خوزستان حمله‌ور بشود. کولیبالی در آن صحنه از زمین بازی اخراج شد و بازی بعد از تنش‌های زیاد دوباره به جریان افتاد.

1099441

یک استقلالی طالب‌لو را ستاره کرد

هرچند راه‌آهن در این بازی از استقلال‌خوزستان شکست خورد اما هرگز هواداران فوتبال روز خوب طالب‌لو را فراموش نمی‌کنند، روزی که او موفق شد دو پنالتی از حریف خود بگیرد و تیم خود را همچنان در جریان بازی نگه دارد. نکته جالب این است که هر دو پنالتی را میثم مجیدی مدافع این فصل استقلال به وحید طالب‌لو زد که البته هیچ کدام راه به سمت دروازه نبرد. حالا طالب‌لو و مجیدی کنار هم در بازی فردا تلاش می‌کنند که استقلال را از حساس‌ترین بازی فصل خود سربلند بیرون کنند.

1099440

دیدگاه‌ها