کد خبر : 1314293 | 15 فروردين 1395 ساعت 00:43 | 46.6K بازدید | 5 دیدگاه

در شب شکست کاپیتان های تیم ملی

جباری دو بار پاس گل داد؛ پورعلی گنجی گل زد

در شب دوم از هفته بیست و چهارم لیگ ستارگان قطر باز هم درخشش ایرانی ها ادامه پیدا کرد.

جباری دو بار پاس گل داد؛ پورعلی گنجی گل زد
به گزارش "ورزش سه"، در این شب از رقابت ها سه بازی مهم برگزار شد که در مهمترین بازی ها تیم های السد و الاهلی با درخشش ستاره های ایرانی خود از سد رقبا عبور کردند اما العربی با در اختیار داشتن کاپیتان های سابق و فعلی تیم ملی ایران مغلوب ام صلال شد تا تیره روزهای این تیم با مربی ایتالیایی اش ادامه داشته باشد.

السد 3- السیلیه 2؛ تیر خلاص پورعلی گنجی

در این بازی السدی ها خیلی زود غافلگیر شدند و با دو گل فوزی عایش مهاجم بحرینی السیلیه تا مرز یک شکست سنگین پیش رفتند اما گل دقیقه پایانی نیمه اول امید را به اردوی السدی ها بازگرداند تا شاگردان فریرا در نیمه دوم جبران مافات کرده و نه تنها از شکست گریختند بلکه با ضربه سر زیبای مرتضی پورعلی گنجی به گل سوم و برتری خود رسیدند تا در جایگاه دوم جدول رده بندی جا خوش کنند. در این بازی پر افت و خیز هر دو تیم می توانستند بر تعداد گل های خود بیافزایند اما در نهایت بازی با نتیجه 3-2 به سود سفیدپوشان السد به پایان رسید.


1099630

ام صلال یک – العربی صفر؛ ناکامی کاپیتان های تیم ملی

العربی با کاپیتانی اشکان دژاگه و حضور جوادنکونام به مصاف ام صلال همسایه خود در جدول رده بندی رفت به این امید که با کسب سه امتیاز این بازی گامی بلند برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر رقابت ها بردارد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه سرخپوشان العربی با یک گل باختند تا امیدهای شان برای کسب سهمیه آسیایی از بین برود. اشکان دژاگه و نگونام هم هر چقدر تلاش کردند تا مانع شکست العربی شوند به جایی نرسیدند تا ام صلال با تک گل منیر الحمداوی هم تیمی سابق جهانبخش در آلکمار هلند به سه امتیاز ارزشمند و شیرین رسیده و یک گام به قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر نزدیک شود.


1099629

الاهلی 2 – مسیمیر صفر؛ پاس گل های جباری برای ناکامی یاران نوری

این بازی تداعی کننده جنگ سرخابی های سابق پایتخت بود با این تفاوت که جباری و منتظری سبزپوش بودند و نوری زردپوش. مسیمیر که سقوطش به دسته پایین تر مسجل بود بعد از مدت ها کاپیتان ایرانی اش را در ترکیب می دید اما با این وجود نتوانست جلوی حملات گسترده الاهلی دوام بیاورد و در نهایت با دو گل محسن یاگور و مشعل عبدا.. شاگردان یوسف آدم به سومین برد متوالی خود رسیدند تا کاملا از مهلکه سقوط فاصله بگیرند. نکته جالب توجه این که مجتبی جباری هر دو گل تیمش رادبرای محسن یاگور و مشعل عبدا.. ساخته و پرداخته کرد  تا بار دیگر ارزش هایش را به رخ بکشد و مرد اول میانه میدان الاهلی لقب بگیرد. پژمان منتظری هم در خط دفاع الاهلی نمایش دلپذیری داشت و مورد تمجید سایت رسمی مسابقات لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

1099631

دیدگاه‌ها