کد خبر : 1314449 | 15 فروردين 1395 ساعت 18:29 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

ورود نفتی ها به جمع مدعیان لیگ برتر

راه آهن 0 نفت 1؛ بالای جدول تکمیل شد

نفتی ها موفق شدند با یک گل خود را به جمع مدعیان بالای جدول اضافه کنند تا 6 هفته پایانی با داغ ترین حالت ممکن به پیش برود.

راه آهن 0 نفت 1؛ بالای جدول تکمیل شد
به گزارش "ورزش سه"، دیداری که موقعیت چندانی در آن وجود نداشت را شاگردان منصوریان به سود خود به پایان رساندند، نفتی ها در این بازی توانستند با یک گل از سد شاگردان توپالیدیس بگذرند تا علاوه بر مساعد کردن اوضاع خود، وضعیت راه آهنی ها را به هم ریخته تر از قبل کنند.


هفته بیست و چهارم لیگ برتر ، ساعت 17:30  ورزشگاه شهدای قدس
داور: محمد ملکی                کمک‌ها : محمدمدیر روستا، جلیل شعرانی


راه آهن:

محسن فروزان، ابراهیم کریمی، فرشاد فرجی، مهران موسوی، حمیدرضا دیوسالار، میلاد ابطحی(60 بهادر عبدی)، مهدی حنیفی، مجید حسینی(66 سیدعلی فاطمی)، حامد زمانی، مهرداد محمدی و محمدرضا سلیمانی
سرمربی: توپالیدیس

نفت:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، سیامک کورشی، مهدی شیری(آرش رضاوند65)، وحید حمدی‌نژاد، حمید بوحمدان، علیرضا عزت کرامت، عباس بوعذار، عیسی آل کثیر، مجتبی حق دوست و علی قربانی
سرمربی: علی رضا منصوریان

اخطار

وحید حمدی نژاد (37) - حمید بوحمدان(51) - آرش رضاوند(3+90) - عباس بوعذار -  مجتبی حقدوست از نفت

حمیدرضا دیوسالار - بهادر عبدی از راه آهن


شرح گل:


راه آهن 0 نفت 1 (دقیقه 61، سیدجلال حسینی) : ضربه کرنر نفتی ها را بوعذار به زیبایی به سوی دروازه راه آهن فرستاد اما سیدجلال حسینی این فرصت را به گل نفتی ها تبدیل کرد.


شرح بازی:


نفتی ها توانستند سه امتیاز به موقعی را کسب کنند و خود را آرام آرام به تیم های صدر جدول نزدیک کنند.
این بازی که از آن استقبال چندانی نیز نشده بود در حالی که آغاز شد که دو تیم حملات چندانی روی دروازه یکدیگر نداشتند و به نوعی می توان گفت ابتدا به فکر گل نخوردن بودند و پس از آن به گلزنی می اندیشیدند، هر آنچه که بود دو تیم نتوانستند در این نیمه موقعیت خاصی را روی دروازه خود بوجود بیاورند و شاید با خوش بینی کامل دو موقعیت را در نیمه اول بتوان در این بازی دید و در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم نیز تفاوت چندانی در بازی دو تیم حاصل نشد، دو تیم به گونه ای بازی کردند که معدود افراد حاضر در ورزشگاه رضایتی از حضور برای تماشای این بازی نداشتند، تا اینکه عباس بوعذار، هافبک جنوبی نفتی ها با شوت دیدنی خود یخ بازی را آب کرد و پس از آن با کرنر خود موقعیت را برای گلزنی حسینی مهیا کرد و در نهایت نفتی ها با حفظ همان یک گل سه امتیاز را به سود خود واریز کردند.
اکنون وضعیت راه آهنی ها با از دست دادن این سه امتیاز وخیم تر از قبل شد و آنها کماکان با 18 امتیاز در رده یکی مانده به آخر جدول جا خوش کردند و نفتی ها نیز 38 امتیازی شدند و خود را به بالای جدول رساندند تا به عنوان یکی از سه تیمی که این امتیاز را دارند در رده ششم جدول رده بندی قرار بگیرد.


اتفاق ویژه:

راه آهنی ها در حالی که بازی خود را با یک گل عقب بودند در دقایق پایانی حاشیه عجیبی را در تیم خود دیدند. در دقایق پایانی این دیدار بهادر عبدی و فرجی درگیری لفظی با هم پیدا کردند که این درگیری لفظی به درگیری فیزیکی هم کشیده شد که با وساطت اعضای کادر فنی دو تیم این موضوع هم ختم به خیر شد.

بهترین بازیکن:

سیدجلال حسینی را می توان بهترین بازیکن این بازی دانست، مدافع ملی پوش نفتی ها در این بازی علاوه بر وظایف خود توانست تنها گل این بازی را به ثمر برساند و با استفاده از تجربه خود سه امتیاز را برای منصوریان و نفتی ها به ارمغان بیاورد.


دقایق حساس:


دقیقه 11 – ضربه ایستگاهی نفتی ها در این دقیقه توسط بوحمدان مماس با تیر دروازه راه آهنی ها به بیرون رفت.
دقیقه 25 – از تنها موقعیت های این بازی در این نیمه در این دقیقه نصیب علی قربانی شد و وی نیز ضربه خود را از پشت محوطه جریمه به سوی دروازه فروزان زد اما این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت تا یکی از معدود فرصت نفتی ها به این ترتیب از دست برود.
دقیقه 61 - ضربه ایستگاهی که نصیب نفتی ها شده بود را عباس بوعذار از فاصله 30 متری به زیبایی به سمت دروازه فروزان زد اما این دروازه بان به زیبایی توپ را از زیر طاق بیرون کشید و به کرنر فرستاد.
دقیقه 85 – یکی از معدود فرصت های راه آهنی ها در این دقیقه به وجود آمد و سلیمانی ضربه محکم خود را روانه دروازه نفتی ها کرد اما این توپ به تیرک دروازه برخورد کرد.

دیدگاه‌ها