کد خبر : 1314479 | 15 فروردين 1395 ساعت 18:26 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

آتالانتا 2-1 میلان

شکست میلان در زمین آتالانتا

دیدار تیم های آتالانتا و میلان لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود آتالانتا خاتمه یافت تا سیر نزولی روسونری ها ادامه داشته باشد.

شکست میلان در زمین آتالانتا
به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا که در مکان پانزدهم جدول قرار داشت پس از پیروزی بر بولونیا آماده میزبانی از میلان بود که در آخرین بازی خود مقابل لاتزیو 1-1 متوقف شده بود.

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود نیز به گل دست یافت. خطای هند استنداردو در درون محوطه جریمه یک پنالتی را نصیب میلانی ها کرد و لوئیز آدریانو موفق شد به راحتی آن را به گل تبدیل کند. این گل نوید بازی زیبایی می داد با این حال در نیمه اول شاهد موقعیت های چندانی نبودیم.

آتالانتا خیلی سریع به گل خورده خود واکنش نشان داد و دقیقه هفت روی سانتر پینیا و ضربه سر گومز تا آستانه دستیابی به گل تساوی نیز پیش رفت اما توپ مماس با تیر دروازه به بیرون رفت. آتالانتا برای زدن گل تساوی تلاش می کرد اما صاحب موقعیت 100 درصد نمی شد تا اینکه دقیقه 44 روی حرکت آکروباتیک فوق العاده زیبای پینیا موفق شد قفل دروازه میلان را باز کرده و کار را به تساوی بکشاند. نتیجه ای که تا پایان نیمه اول نیز حفظ شد.

نیمه دوم متعادل از سوی هر دو تیم شروع شد اما میزبان با حمایت هوادارانش میل بیشتری برای گلزنی نشان می داد و دقیقه 62 نیز به گل دوم خود دست یافت. همکاری خوب کورتیچ و دی رون باعث شد توپ در موقعیتی عالی نصیب گومز شود و او نیز به راحتی دروازه دوناروما را گشود تا آتالانتا 2-1 پیش بیفتد.

تلاش های میلان برای زدن گل تساوی نتیجه ای نداشت و در نهایت آتالانتا در خانه به یک پیروزی شیرین دست یافت. با این شکست، میلان با 49 امتیاز در رده ششم باقی ماند.

دیدگاه‌ها