کد خبر : 1314915 | 17 فروردين 1395 ساعت 10:38 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

منازعه مدیرعامل و هیات مدیره سایپا بر سر سرمربی

زخم کهنه سر باز کرد/ جلالی: استعفا نمی‌دهم

زخم کهنه در باشگاه سایپا سر باز کرده و دامنه اختلافات داخلی در فاصله 6 هفته مانده به پایان فصل گریبان تیم را گرفته است.

زخم کهنه سر باز کرد/ جلالی: استعفا نمی‌دهم
به گزارش "ورزش سه"، درست از روزی که بیت الله رضایی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سایپا جایگزین خلیل سپهر سبحانی شد، می شد پیش بینی کرد آتش اختلافات داخلی در این باشگاه روشن شده است. مصاحبه هایی که در روزهای آغازین رضایی انجام داد واعلام کرد ادامه همکاری با جلالی منوط به توافق دوطرفه است، گواه خوبی برای این ادعا است.

رضایی از روزهای نخست کار خود با جلالی سرناسازگاری گذاشت و در پشت پرده حتی چندین برای برای برکناری اش نیز اقدام کرد. او در برهه ای که تیم سایپا چند نتیجه نامطلوب کسب کرد، حتی احتمال برکناری جلالی را نیز مطرح کرد اما زورش به هیات مدیره باشگاه نرسید و نتوانست کاری از پیش ببرد. جلالی ماند و حالا در فاصله 6 هفته مانده به پایان فصل دوباره زخم کهنه سر باز کرده است.

از جواد نکونام تا ابراهیم صادقی

کسب 2 امتیاز از 4 بازی گذشته برای تیمی که از زمان حضور رضایی ناگهان مدعی قهرمانی شد، باعث شد تا مدیرعامل باشگاه ترتیب جلسه هیات مدیره را برای بررسی شرایط تیم سایپا بدهد. او در جلسه ای که دیروز مطرح شد، نهایت تلاش خود را برای برکناری جلالی انجام داد و حتی گفته می شود شخصا با ابراهیم صادقی نیز صحبت کرده تا به عنوان مربی- بازیکن کارش را آغاز کند اما او چنین مساله ای را نپذیرفته است. البته رضایی در نیم فصل اول یکبار با جواد نکونام نیز چنین صحبتی را انجام داد و کاپیتان سابق تیم ملی تا مرز سرمربی شدن پیش رفت .

موضع حمایتی هیات مدیره

این اتفاقات در شرایطی رخ داده هیات مدیره باشگاه سایپا موضع کاملا حمایتی را از جلالی در پیش گرفته و حتی قرار است در جلسه فردا با اعضای تیم هدایایی نیز به نفرات اهدا کنند. از سوی دیگر مصاحبه ای که روز گذشته رییس هیات مدیره باشگاه سایپا درباره حمایت کامل از جلالی و تکذیب شایعه برکناری او انجام داد، کاملا مخالف با اظهارات بیت الله رضایی بود تا مشخص شود مواضع مدیرعامل با اعضای هیات مدیره در تضاد هستند.

جلالی: استعفا نمی دهم

در آخرین ساعات شب گذشته مدیرعامل سایپا که ظاهرا از برکنار کردن جلالی منصرف شده بود، در مصاحبه ای اعلام کرد شاید جلالی خودش خواهان استعفا باشد. در حالی که سرمربی سایپا زیر بار این موضوع نمی رود. جلالی به "ورزش سه" می گوید: هرگز استعفا نداده ام و قصدی هم برای استعفا دادن ندارم. با قدرت در تمرینات تیم حاضر هستم و امروز هم کارم را دنبال می کنم. حواس ما به بازی آینده با صبای قم است و انشاءالله بتوانیم در آن دیدار نتیجه لازم را کسب کنیم. سرمربی سایپا همچنین اعلام کرده حرف های زیادی درباره سایپا دارد اما فعلا سکوت می کند تا در فرصت مناسب آنها را بیان کند.

اینطور که از شواهد پیدا است باشگاه سایپا کاملا دو دسته شده است و هرکدام در صدد هستند تا بازی را به سود خود به پایان برسانند. احتمالا در روزهای آینده نیز این قضایا ادامه داشته باشد اما چیزی که مشخص است، بعید به  نظر می رسد زور بیت الله رضایی و اطرافیانش به هیات مدیره باشگاه برسد.

دیدگاه‌ها