کد خبر : 1315132 | 18 فروردين 1395 ساعت 08:35 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

کارآموزی چند روزه هاشمیان در تیم اصلی بوخوم

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه فعالیت‌های خود برای ارتقای سطح مربیگری، پنج روز در باشگاه پیشن خود کار آموزی را پشت سر خواهد گذاشت.

کارآموزی چند روزه هاشمیان در تیم اصلی بوخوم
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، وحید هاشمیان، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از پایان دوره بازیگری‌اش دوره‌های مربیگری را در کشور آلمان پشت سر گذاشت و به بالاترین مدارج رسید، همچنان برای ارتقای سطح خود در مربیگری در تیم‌های مختلف کارآموزی می‌کند.

بازیکن پیشین تیم‌های هامبورگ، بوخوم، بایرن مونیخ و هانوفر آلمان که در حال حاضر هم در این کشور زندگی می‌کند، پس از گذراندن یک دوره کارآموزی در بایرن مونیخ کنار پپ گواردیولا و پشت سر گذاشتن کلاس‌ها توانست مدرک پرولایسنس دریافت کند. هاشمیان پس از دریافت این مدرک یک هفته راهی انگلیس شد و به‌صورت اختیاری یک دوره کارآموزی را در باشگاه کوئیز پارک رنجرز پشت‌سر گذاشت.

این بار هاشمیان به‌صورت کارآموز در کنار تیم اصلی بوخوم قرار دارد. وی از روز گذشته کار خود را آغاز کرده و علاوه بر کارآموزی از شرایط و امکانات باشگاه بازدید خواهد کرد و در زمین تمرینی کنار کادر فنی قرار دارد. هاشمیان تا روز جمعه در تمرینات بوخوم حضور دارد و این تیم روز شنبه به مصاف FSV فرانکفورت می‌رود که احسان حاج‌صفی را در اختیار دارد.


دیدگاه‌ها