کد خبر : 1315150 | 18 فروردين 1395 ساعت 10:31 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

در پرسپولیس کسی الان به دربی فکر نمی‌کند

قنبرپور: بردن ملوان تکلیف ماست

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قداست و قدمت ملوان قابل احترام است اما می‌دانیم که تکلیف ما بردن این تیم است.

قنبرپور: بردن ملوان تکلیف ماست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مصطفی قنبرپور در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار این تیم مقابل ملوان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: همه دیدند که ما با چه شرایطی توانستیم سیاه‌جامگان را شکست دهیم. مشکلاتی برای این بازی داشتیم و از طرفی هم تماشاگران ما نتوانستند به استادیوم بیایند. با این همه ما دو نیمه متفاوت داشتیم و در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و توانستیم حریف خوب مشهدی خود را شکست دهیم. دیروز هم که تمرین تعطیل بود و از امروز مجددا آماده بازی با ملوان می‌شویم.

مربی تیم پرسپولیس درباره حریف روز شنبه این تیم هم ادامه داد: قداست و قدمت ملوان با ارزش است و باید به آن احترام گذاشت. این تیم معمولا با هر مربی که به لیگ برتر می‌آید بازی‌های خوبی انجام می‌دهد. هرچند که امسال فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم اما ما مطمئن هستیم که ملوان با همه وجود مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد چراکه برخی از بازیکنان این تیم در گذشته در پرسپولیس بازی کردند و بدون شک با انگیزه بسیار زیادی به مصاف ما خواهند آمد. از طرفی ملوان در این بزی میزبان است و همانطور که می‌دانید شرایط جوی شهر انزلی خیلی پایدار نیست.

وی افزود: برای بازی‌های مقابل ملوان فقط سوشا مکانی و علی علیپور را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و خالقی‌فر هم تنها مصدوم ماست اما خوشحالم که همه بازیکنان برای این بازی حضور دارند. می‌خواهیم با ارائه یک فوتبال منطقی با سه امتیاز به تهران برگردیم چراکه بردن در هر بازی تکلیف ماست. قطعا مقابل ملوان بسته بازی نخواهیم کرد و سعی می‌کنیم از ضعف‌های حریف استفاده کنیم تا دل هوادارانمان شاد شود.

قنبرپور درباره اینکه پرسپولیس از شهریور سال گذشته تا به حال نباخته و چقدر به عنوان مربی تیم امیدوار است این روند شکست‌ناپذیری ادامه داشته باشد، تصریح کرد: بله ما از شهریور ماه در لیگ برتر دیگر باخت نداشتیم اما همانطور که گفتم بازی سختی با ملوان داریم. شخصیت تیمی پرسپولیس باعث شده که به حریفان خودمان باج ندهیم و برای رسیدن به قله قهرمانی باید حریفانمان را شکست دهیم. مطمئنا همه بازیکنان پرسپولیس در حال حاضر فقط به بازی با ملوان فکر می‌کنند و کسی از حالا دربی مدنظرش نیست. مطمئنا اگر اشتباه سهوی داوران، شرایط نامساعد جوی و برخی مسائل دیگر نباشد پیروز شدن ما در این بازی حتمی است.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص 6 بازیکن این تیم که در آستانه محرومیت از دربی قرار دارد و آیا به همین دلیل احتمال دارد که بازیکنان در زمین با مماشات بازی کنند، افزود: قطعا تذکرات جدی به بازیکنان در این خصوص داده خواهد شد و بازیکنان ما هم تفکر حرفه‌ای دارند و می‌دانند که باید بازی به بازی جلو برویم. بدون شک بازیکنان نباید بیهوده به حاشیه بروند و یا اخطار غیرفنی بگیرند. نباید نسبت به فحاشی‌های احتمالی یا خطاها اعتراضی کنند و باید آستانه تحمل خود را بالاتر از قبل ببرند. با این شرایط بدون شک همه بازیکنان را در دربی خواهیم داشت.

وی درباره انتخاب علی پروین به عنوان بهترین مربی بعد از انقلاب اسلامی هم گفت: همه گزینه‌هایی که در برنامه نود بودند اسم‌های بزرگی بودند اما باید قبول کرد که نام علی پروین بسیار بزرگ است. او سه دهه سرمربی پرسپولیس بود و قهرمانی‌های بسیار زیادی کسب کرد و از طرفی، هم پرسپولیس و هم تیم ملی را قهرمان آسیا کرد. من هم این افتخار را داشتم زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم شاگرد آقای پروین باشم و از این بابت به خودم می‌بالم.

قنبرپور درباره اخراج سوشا مکانی درباره بازی با سیاه‌جامگان و اینکه از نظر او سوشا امسال توانسته کمکی به پرسپولیس کند یا نه؟ ادامه داد: برخی اوقات می‌بینیم که عده‌ای از بازیکنان خوب نمی‌آورند. سوشا سال قبل سال خوبی نداشت و برایش مسائلی درست شد تا مدتی از تیم دور بماند. اما باید بدانیم که در محوطه هجده قدم کسی که تصمیم‌گیرنده است دروازه‌بان است. بدون شک سوشا برای جلوگیری از گل خوردن آن خطا را انجام داد که به نظر ما هم تصمیم درستی بود و نمی‌توان انتقادی به او وارد کرد. قطعا سوشا مکانی از لحاظ فنی از بهترین‌های کشورمان است و بدون شک باز هم او در تیم ملی و پرسپولیس خواهد درخشید.


دیدگاه‌ها