کد خبر : 1315179 | 18 فروردين 1395 ساعت 11:35 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی پاری سن ژرمن - منچسترسیتی

دو تیم پاری سن ژرمن و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی پاری سن ژرمن - منچسترسیتی
به گزارش "ورزش سه"، تقابل دو تیم متمول با مالکان اماراتی و قطری، که برای اولین بار در چمپیونزلیگ به مصف هم می روند، بسیار جذاب خواهد بود.

پاری سن ژرمن

شاگردان لورن بلان که در لیگ فرانسه چند هفته ای است که قهرمان شده اند،‌حال تمام تمرکز خود را روی چمپیونزلیگ و این دیدار قرار خواهند داد و پیروزی و صعود به دور بعد برای آنها حکم مرگ و زندگی را دارد. پاری سن ژرمن در فصل های گذشته نیز موفق شده تا این مرحله از رقابت‌ها صعود کند و معمولا توسط تیم قدرتمندی از رقابت‌ها کنار رفته ولی آنها امسال مقابل یک تازه کار در اروپا بازی خواهند کرد و فرصت مناسبی دارند که طعم نیمه نهایی را بچشند. شاگردان لورن بلان در مرحله قبل چلسی را از پیش رو برداشتند و نشان دادند که توانایی رقابت با بهترین های اروپا را دارند.
مارکو وراتی و خاویر پاستوره به دلیل مصدومیت، در این دیدار حضور نخواهند داشت اما آنخل دی ماریا بعد از یک دیدار غیبت، برای بازی امشب آماده است.

منچسترسیتی

سیتی که در لیگ وضعیت خوبی ندارد و ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ را نیز از دست بدهد حال امروز باید دیداری بسیار حساس مقابل پی اس جی برگزار کند. سیتیزن‌ها برای اولین بار به این مرحله صعود کرده اند و این اولین دیدار آنها در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ است. از این رو این بازی برای آنها اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت،‌هر چند که مقابل حریفی قدرتمند قرار خواهند گرفت.
با این حال،‌تعدد مصدومین می‌تواند کار سیتی را بسیار سخت کند. ونسان کمپانی، رحیم استرلینگ،‌یحیی توره و سمیر نصری قادر به همراهی تیمشان در این بازی نیستند و حضور جو هارت نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. حال باید دید پیگرینی چه تفکری در سر دارد و برای پوشش غیبت این ستاره‌ها چه کار خواهد کرد.

ترکیب احتمالی:

1100446

دیدگاه‌ها