کد خبر : 1315522 | 19 فروردين 1395 ساعت 17:44 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

کرمانی‌مقدم: برای بقا، باید فولاد را ببریم

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: برای دیدار مقابل فولاد برنامه ویژه‌ای داریم و کسب سه امتیاز این دیدار، هدف ماست.

کرمانی‌مقدم: برای بقا، باید فولاد را ببریم
به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، مرتضی کرمانی‌مقدم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر فولاد خوزستان گفت: یک سری از بازیکنان جوان‌مان متوجه نیستند که در چه شرایط سختی قرار داریم. یکی دو روز اخیر با بازیکنان صحبت کرده‌ایم که متوجه باشند بازی با فولاد و سایپا، بازیها‌یی است که اگر نبریم به سقوط‌ نزدیک می‌شویم. بازی با پرسپولیس فرصت فوق‌العاده‌ای بود که مقابل تیمی ۱۰ نفره پیروز شویم اما فرصت‌سوزی کردیم.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیم سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: فقط رضا عنایتی مصدوم است و به بازی فردا نمی‌رسد. بازیکنی با تجربه مثل رضا عنایتی برای تیم سیاه‌جامگان نعمت است اما متاسفانه از این نعمت محرومیم. در چند بازی آخر مستحق باخت نبودیم اما روی بی‌تجربگی بازیکنان بازی‌ها را باختیم.

وی افزود: فولاد تیمی‌ است که رشد خوبی در نیم‌فصل دوم داشته و امیدواریم که بتوانیم فردا با وجود آمادگی فولاد، پیروز شویم تا به آینده امیدوار بمانیم. بازیکنان باید احساس مسئولیت بیشتری داشته‌باشند، از فردا استارت می‌زنیم. در راه‌آهن هم که بودیم هیچکس فکر نمی‌کرد بتوانیم این تیم را نگه داریم، اما شد. اینجا هم امیدوارم بتوانیم موفق باشیم و دل مردم مشهد را شاد کنیم.

کرمانی‌مقدم در رابطه با صحبت‌های رضا شاهرودی علیه مدیریت سیاه‌جامگان تصریح کرد: ترجیح می‌دهم راجع به این مسائل صحبت نکنم.

مربی تیم سیاه‌جامگان راجع به رای کمیته انضباطی برای بازی این تیم و راه‌آهن گفت:‌ روز یکشنبه قرار است جلسه نهایی برگزار شود، امیدوارم اگر مشکلی از سوی راه‌آهنی‌ها داشته‌ حق به حق‌دار برسد.

دیدگاه‌ها