کد خبر : 1315974 | 21 فروردين 1395 ساعت 15:20 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

برهانی با من مشکل ندارد

مظلومی: قراردادم دو ساله و بدون شرط است

سرمربی استقلال ادعا می کند باز با سپاهان را فدای دربی نمی کند.

مظلومی: قراردادم دو ساله و بدون شرط است
به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سپاهان پاسخ خبرنگاران را داد:

بازی با سپاهان ساده نیست
بازی با سپاهان به این دلیل که خیلی‌ها تصور می‌کنند این تیم وضعیت خوبی ندارد را برای ما راحت تصور می‌کنند. اما من برعکس این موضوع نظر دارم و اگر یک مقدار غفلت کنیم دچار مشکل می‌شویم. در طول هفته به بازیکنانم این موضوع را گوشزد کردم و به آنها گفته‌ام که هر تیمی مقابل استقلال قرار می‌گیرد با انگیزه ظاهر می‌شود.

باید 3 امتیاز بازی را بگیریم
به خاطر هواداران استقلال و جایگاهمان باید 3 امتیاز را بگیریم و می‌دانم سپاهان مهره‌های تاثیرگذاری دارد که باید به فکر از کار انداختن آنها باشیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناخته‌ایم.

به بازیکنان 2 کارته استراحت نمی دهم
ما هرگز این کار را نمی‌کنیم چون نیاز به سه امتیاز بازی داریم و به یک برد خوب نیاز داریم. مطمئن باشید از تمام موجودی‌مان استفاده خواهیم کرد.

تماشاگران حمایت مان کند
نمی‌دانم با این شرایط جوی آنها به ورزشگاه می‌آیند یا نه اما از تماشاگران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و از تیم‌شان حمایت کنند.

باید صدر را پس بگیریم
صدرنشینی را به استقلال خوزستان داده‌ایم و به همین دلیل می‌خواهیم به جایگاه قبلی‌مان برگردیم.

با برهانی مشکلی ندارم
با هیچ بازیکنی مشکل ندارم و چینش نفرات ما بر اساس تمرینات است. قبل از بازی با استقلال خوزستان او در تمرینات ما کمتر حضور پیدا کرد و فکر نمی‌کنم برهانی با من مشکلی داشته باشد. اگر نیاز باشد از او استفاده می‌کنم ولی دور بودن از شرایط تمرینی باعث شد او را به اهواز نبریم.

فردا مشخص می شود دروازه بان کیست
وقتی فردا بازی را تماشا کردید متوجه می‌شوید دروازه‌بان استقلال کیست.

بازیکنان 2 کارته باید مراقب باشند
من 8 بازیکن دو کارته دارم و نمی‌توانم به آنها بگویم که در ترکیب نباشید. نمی‌توانم کل تیمم را بیرون بگذارم اما این دست خود بازیکن است که مراقب باشد تا اخطار نگیرد.

2 بازیکن مصدوم داریم
متاسفانه کریمی را از دست داده‌ایم و تقریبا چند هفته‌ای او را در اختیار نداریم. چشمی هم آسیب دیده که امیدوارم هر چه سریع‌تر او برگردد هر چند از کادر پزشکی تشکر می‌کنم که مصدومان ما را رساندند.

قراردادم دوساله است
هدف من فقط همین فصل است ولی باز هم تاکید می‌کنم قراردادم دو ساله است. نیازی نیست که دوباره قرارداد امضا کنم. البته من به هدفی که داشتم و جوانگرایی بود، رسیدم و خیلی خوشحالم که توانستیم به فینال جام حذفی هم راه پیدا کنیم و به نظر خودم اصلا نیازی نمی‌بینم که برای فصل دوم قرارداد را ثبت کنم چون این قرارداد در هیأت فوتبال امضا شده و نیازی به ثبت مجدد ندارد. هیچ شرط و شروطی در قرارداد من نیست.

مجیدی 2 اخطاره نیست
مجیدی اصلا اخطار ندارد چون او یک بار سه کارته شده بود و دیگر کارت زردی دریافت نکرده است.

دیدگاه‌ها