کد خبر : 1315979 | 21 فروردين 1395 ساعت 16:08 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

رابطه من با بازیکنانم به شما ربطی ندارد

استیماچ:‌ من روی لبه تیغ نیستم

سرمربی سپاهان ادعا می کند خطر برکناری او را تهدید نمی کند.

استیماچ:‌ من روی لبه تیغ نیستم
به گزارش "ورزش سه"، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:

بازی با استقلال بسیار مهم است
این مسابقه بسیار بزرگ است و نیازی نیست که در مورد اهمیت‌های آن زیاد صحبت کنیم. این یک فرصت خوب برای سپاهان است که یک بازی جذاب را به نمایش بگذاریم. چیزی که ما نمی‌توانیم ادعا داشته باشیم این است که استقلال در شرایط بسیار خوبی است. درست بر خلاف تیم ما و امیدوارم از کیفیتی که داریم بتوانیم استفاده کنیم.

در مورد درگیری با نویدکیا حرف نمی زنم
من نمی‌دانم در رسانه‌ها چه نوشته شده است اما تمرکز ما روی بازی فردا است. محرم بازیکن تیم ما است و بقیه مسائل ربطی به مسائل بازی فردا ندارد. در صحبت‌های شما واقعیت‌هایی وجود دارد ولی این نشست خبری مربوط به مسابقه فردا است و من دوست دارم سوالات در مورد مسابقه فردا باشد.

مشکل بازیکنان با من هیچ ربطی به شما ندارد
مسئله هم هیچ ربطی به شما ندارد و شما بعدا می‌توانید با من صحبت کنید و من به همه مسائل پاسخ می‌دهم. این را هم بگویم که من اصلا روی لبه تیغ نیستم.

هنوز امتیازهای زیادی باقی مانده است
‌ واقعیت این است که هنوز امتیازات زیادی باقی مانده و تلاش می‌کنیم بتوانیم امتیازات را جمع کنیم. اگر بخواهیم به بازی‌های گذشته نگاه کنیم به سه قسمت تقسیم شده است. ما واقعا موقعیت‌های بسیار زیادی را در هر بازی ایجاد می‌کنیم ولی متأسفانه مهاجمان ما در مقابل دروازه حریفان و مدافعین ما در مقابل مهاجمان حریف عملکرد خوبی نداشتند. اشتباهات بسیار زیاد داوری هم علیه سپاهان بود و حتی تلویزیون ایران هم این اشتباهات را نشان داده است. این اشتباهات ۱۲ امتیاز از ما گرفت و یا صحنه‌هایی اتفاق می‌افتاد و یا گل‌هایی می‌زدیم که مورد قبول واقع نمی‌شد. حتی گل‌هایی خوردیم که قبل از آن خطا صورت گرفته بود اما داوران توجهی به این موضوع نکردند. برای آنکه در مسابقه فردا پیروز شویم باید دقت‌مان بیشتر شود و باید سعی کنیم اشتباهات قبلی را به خصوص در مقابل دروازه حریفان انجام ندهیم.

باید امیدوار بمانیم
ما به لحاظ تئوریک هنوز شانس کسب سهمیه را داریم و وظیفه یک ورزشکار این است که امیدوار باشد.

تنها ما مشکل مالی نداریم
این یکی از همان مسائلی است که مربوط به خارج از کنفرانس مطبوعاتی می‌شود البته ما تنها تیمی در ایران نیستیم که مشکل دارد و مطمئنا وضعیت فعلی به ما کمکی نخواهد کرد اما نمی‌خواهم حالا بهانه‌جویی کنم.

قسمت بود به استقلال نروم
یک قسمت است. واقعیت این است که من سرمربی سپاهان هستم و دوست دارم سپاهان برنده باشد.

غفوری را در اختیار نداریم
محروم است که یک بازیکن مهم در تیم ما محسوب می‌شود. نویدکیا هم از یک ماه قبل مصدوم است و این مربوط به حالا نیست.

برای برانکو بازی نمی کنم
وظیفه من این است که برای سپاهان تلاش کنم و امیدوارم تیمی که مستحق قهرمانی است به هدفش برسد.

کار استقلال برای قهرمانی سخت است
واقعیت این است که امسال خیلی از تیم‌ها هم سطح هستند. به نظر می‌رسد استقلال در هفته‌های آینده سخت‌ترین کار را داشته باشد ولی این بستگی به فرم یک بازیکن در بازی‌ها دارد و اینکه باید سنجید کدام تیم شخصیت قهرمانی دارد.

مثبت اندیش هستم
همیشه سعی می‌کنم انسان مثبت‌اندیشی باشم و به عنوان یک مربی نه وقت و نه فرصت ناراحتی را ندارم و دوست دارم شادی خودم را به بازیکنانم منتقل کنم. پشت این لبخند من همیشه چهره یک انسان جدی وجود دارد. مسلما این اتفاق نمی‌افتد اما اگر ناراحت هم باشیم باید واقعیت را تبدیل به امید کنیم.

دیدگاه‌ها