کد خبر : 1316378 | 22 فروردين 1395 ساعت 21:18 | 203.2K بازدید | 0 دیدگاه

نقشه کشیده شده بود که امروز ببازیم

افشاگری استیماچ درباره توطئه داخلی!

سرمربی سپاهان در نشست مطبوعاتی از جریان قدرتمند درون تیمی علیه خودش پرده برداشت .

افشاگری استیماچ درباره توطئه داخلی!
به گزارش "ورزش سه"، استیماچ به خبرنگاران گفت : نقشه ای در تیم طراحی شده بود تا تیم امروز بازی اش را به استقلال ببازد و او را از تیم اخراج کنند .

او حرفهایش را این طور آغاز کرد که : قبل از هرچیز باید به بازیکنانم تبریک بگویم تیم ما امروز بعد از تمامی اتفاقاتی که اطراف تیم بود و ظاهرا نقشه کشیده شده بود که بازنده شویم اما تمام فشارها را تحمل کردیم و 90 دقیقه با افتخار بازی کردیم و تیم برتر بودیم و حق مان بود پیروز شویم.

فردا باید یک چیزهایی تمام شود

فردا جلسه ای با مسوولین باشگاه خواهم داشت تا یک سری مسایل را تمام کنیم. می دانم رسانه ها دوست دارند درباره بعضی مسایل بدانند اما من ساده به شما بگویم چیزهایی را که در ماه گذشته و روزهای گذشته تحمل کردم، یک اسب هم نمی توانست تحمل کند ولی من کردم. توضیح بیشتری به شما نمی دهم. طوری رفتار می کنم که نشان دهم که سپاهان باشگاهی بزرگ است. وقتی به سپاهان آمدم قرار شد تیمی جدید ایجاد کنم و چنین پروسه ای بسیار وقت گیر است.  میانگین سنی 11 بازیکن سپاهان بیش از 31 سال بود اما امروز میانگین سنی تیم 6 سال و نیم کمتر شده است. من این وظیفه سخت را قبول کردم.

می روم یا حمایتم کنند

مسئولان باشگاه باید درباره برخی مسائل تصمیم بگیرند . وقتی قبول کردم که تیمی برای آینده بسازم ،انتظار دارم مسوولان باشگاه از من حمایت کنند. در غیر این صورت به من بگویند تا من به خانه ام بروم و در کنار خانواده ام باشم.

درباره نویدکیا

فردا وقتی با مسوولان باشگاه صحبت کردم می توانم به سوالات پاسخ دهم. این کاری بسیار سخت همراه با نظم و انضباط است تا به هدف برسیم. در فوتبال امروز، جز این راهی برای موفقیت وجود ندارد.

باشگاه باید انتخاب کند

 سپاهان یک تیم موفق در فوتبال ایران است. اما متاسفانه قهرمانی سبب شد بسیاری از مشکلات که از مدت ها قبل در این تیم بود نادیده گرفته شود. من این اطلاعات را دارم و می دانم راه خروج از بحران چیست. این  راه برای انتخاب تیم  در زمین  تمرین است. روش انتخاب بازیکنان توسط من بر مبنای تلاشی است که بازیکنان درون زمین دارند.اما ممکن است دیگران تظر دیگری داشته باشند . من می دانم چه راهی را برای موفقیت باید طی کرد. افرادی که در باشگاه مسوول هستند اگر دوست دارند راه واقعی را انتخاب کنیم، باید تصمیم جدی بگیرند و راهی جدی را انتخاب کنند.


دیدگاه‌ها