کد خبر : 1316388 | 22 فروردين 1395 ساعت 20:50 | 88.8K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات برای پیروزی بود

مظلومی:انتقاد نکنید،دوباره صدرنشین می‌شویم

سرمربی استقلال تهران معتقد است دفاع چند لایه سپاهان اجازه گلزنی به آنها را نداده است.

مظلومی:انتقاد نکنید،دوباره صدرنشین می‌شویم
به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان عنوان کرد دربی شرایط متفاوتی نسبت به این مسابقه خواهد داشت.

سپاهان قصد ضد حمله داشت

نمایش خوب و سرعتی از هر دو تیم شاهد بودیم ولی متاسفانه فقط گل ندیدیم. سپاهان قصد داشت با دفاع فرشده در ضد حملات موفق عمل کند که اینگونه نشد و مقابل حملات ما ایستادگی کرد. تماشاگرانمان در این بازی خیلی خوب از ما حمایت کردند و از آنها تشکر می‌کنم. تغیرات را برای پیروزی انجام دادیم ولی متاسفانه فقط به یک امتیاز رسیدیم ولی باید اشاره کنیم بازیکنان ما به فکر بازی هفته آینده با پرسپولیس بودند.

قطعا در دربی نتیجه می‌گیریم

متاسفانه امتیازات زیادی در نیم‌فصل دوم که همه مهم بود از دست دادیم و از طرف دیگر بدشانسی و مصدومیت‌های فراوان گریبان‌گیر ما شد؛ هر مسابقه شرایط ویژه‌ای دارد و دربی نیز از آن مستثنی نیست. این اطمینان را به هواداران می‌دهیم در دربی نمایش خوبی خواهیم داشت و قطعا نتیجه می‌گیریم.

شکل استقلال در دربی متفاوت است

چند موقعیت عالی داشتیم که رحمان احمدی به خوبی مقابل آنها ایستاد ولی باز هم می‌گویم تماشاگران استقلال نگران هفته آینده نباشد چون بازی با پرسپولیس شکل تیمی استقلال فرق خواهد کرد. قبول دارم وقتی حریفمان بسته بازی می‌کند به مشکل می‌خوریم ولی واقعا در نیمه دوم بازیکنان ما سنگین بودند که باید کادر فنی به این موضوع رسیدگی کند؛ البته ممکن است بازیکنان به فکر عدم آسیب دیدگی و دوری از محرومیت برای رسیدن به دربی بودند که طبیعی است.

می‌دانستیم سپاهان دفاعی بازی می‌کند

در روزهای اخیر روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی تمرینات فراوانی انجام دادیم ولی متاسفانه مقابل سپاهان نتوانستیم آنها را به کار بگیریم و حتی روی این نحوه دفاعی بازی کردن سپاهان هم برنامه داشتیم ولی متاسفانه در ایجاد فرصت گلزنی نتوانستیم مثل همیشه باشیم و گل نزدیم.

چرا انتقاد می‌کنید؟

نمی‌دانم چرا از استقلالی که تا هفته بیست و چهارم در صدر جدول بوده و علاوه بر آن مدعی قهرمانی جام حذفی است انتقاد می‌کنند! علت اینکه از تیمی که این همه موقعیت دارد و واقعا فوتبال بازی می‌کند انتقاد می‌شود نمی‌دانم! البته بیشتر انتقادهایی که به استقلال می‌شود از دوستان همین تیم است که دلیلش نامفهوم می‌باشد. توجهی به بازی خوب ما مقابل استقلال خوزستان نمی‌کنند ولی از طرف دیگر به تعریف از حریفان ما که حتی بازی زیبایی در پیروزی‌هایشان ارائه نمی‌دهند، می‌پردازند. این اطمینان را می‌دهم که استقلال دوباره به رده اول را در اختیار خود می‌گیرد.

دیدگاه‌ها