کد خبر : 1316410 | 22 فروردين 1395 ساعت 22:26 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی شالکه: می‌توانستیم دورتموند را ببریم

سرمربی شالکه از اینکه کسب نتیجه مساوی در دربی دشوار مقابل دورتموند می‌تواند از حجم فشارهای اخیر بر او بکاهد، خوشحال است.

سرمربی شالکه: می‌توانستیم دورتموند را ببریم
به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم فصل جاری بوندسلیگا ساعتی پیش شالکه 04 میزبان بروسیا دورتموند بود که در پایان با دو گل لروی سانه و کلاس یان هونته‌لار در مقابل دو گل شینجی کاگاوا و ماتیاس گینتر یک امتیاز ارزشمند از این مسابقه حساس گرفت.
بعد از پایان این دیدار آندره برایتن‌رایتر گفت:" با نتیجه موافقم. ما دو بار عقب افتادیم اما بعد از آن عرضه قابل تقدیری از خود نشان دادیم! حتی در پایان فرصت زدن گل برتری را نیز داشتیم. کاری که بازی امروز از ما کشید بردن دوئل‌های تن به تن به اضافه کار هجومی بود.
دربی همین است و این دشواری‌ها جزئی از آن است. من فکر نمی‌کنم که جایی در این مسابقه بدطینتی وجود داشت. در هر حال از این مسئله خوشحالیم که مقابل دو تیم عالی امتیاز گرفتیم، مخصوصا اینکه کمتر کسی این اعتماد را به کارایی ما داشت. اینجا همواره فقط کادر فنی زیر فشار قرار می‌گیرند اما ما امروز ثابت کردیم که می‌توانیم بهتر باشیم.
دورتموندی‌ها اگرچه به دلیل فشار دیدارهای حذفی این روزهای لیگ اروپا امروز تغییرات متعددی در ترکیب تیم خود داده بودند اما از کیفیت کارشان چندان کاسته نشده بود و این را می‌شد در فرازهایی از مسابقه به وضوح دید."
گفتنی است شالکه که خوب نتیجه نگرفتنش در هفته‌های اخیر اعتراض شدید هواداران را در پی داشته، موقعیت آندره برایتن‌رایتر را در رأس کادر فنی این تیم به عنوان مقصر اصلی این وضعیت در معرض خطر قرار داده است.

دیدگاه‌ها