کد خبر : 1316542 | 23 فروردين 1395 ساعت 13:16 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم بسیار امیدوار کننده بوده است

عنایتی: استقلال حتما پرسپولیس را می‌برد

کاپیتان فصل گذشته استقلال روند این تیم را در این فصل مثبت ارزیابی می کند و اعتقاد دارد آبی ها می توانند برنده دربی باشند.

عنایتی: استقلال حتما پرسپولیس را می‌برد
رضا عنایتی در مورد تساوی استقلال برابر سپاهان به "ورزش سه" می گوید: به هرحال هر تیمی در مقاطعی از فصل با افت روبرو می شود مثل همین ذوب آهن و یا سپاهان که شرایط خاصی را تجربه کرده است. تنها تیمی که از افت به روزهای خوبی رسیده تراکتورسازی است که با امیرقلعه نویی بازی های بسیار خوبی را انجام می دهد. استقلال هم حتما مشکلاتی را دارد ولی این ها مشکلاتی نیست که الان حل بشود و باید برای فصل آینده به فکر حل آن بود.

او در مورد این که استقلال در خلق موقعیت روی دروازه حریف ناکام است هم می گوید: الان بازی دربی در پیش است و نمی شود در این باره صحبت کرد. باید استقلال آرامش داشته باشد اما به نظر من استقلال این فصل کاملا امیدوار کننده است چون موفق شده روند ثابتی را در پیش بگیرد.در کل من فکر می کنم در پایان فصل می شود خیلی صحبت ها در باره این تیم کرد اما فعلا باید از این تیم حمایت کرد.

کاپیتان فصل گذشته استقلال در مورد دربی می گوید: مطمئنا دربی شرایط خاص و حساسی دارد مخصوصا این که این 2 تیم در حال حاضر در جدول رده بندی هم امتیاز حساس هستند و طبیعی است که این موضوع بازی را فوق العاده جذاب می کند. خدا را شکر دو تیم در سال های گذشته به فکر بازی تهاجمی بوده اند و بازی های استقلال و پرسپولیس هم گل داشته است و هم جذاب بوده است.

عنایتی در مورد اینکه خیلی ها استقلال را از پیش بازنده می دانند هم گفت: در سال 82 هم دقیقا همین شرایط بود و یادم هست که تماشاگران استقلال می گفتند خدا کند در این بازی کمتر گل بخوریم اما ما آن بازی را بردیم. پس این حرف ها درست نیست و اتفاق من فکر می کنم استقلال حتما دربی را می برد.

دیدگاه‌ها