کد خبر : 1316554 | 23 فروردين 1395 ساعت 13:53 | 58.4K بازدید | 12 دیدگاه

دین‌محمدی: مقابل سپاهان استرس داشتیم

ثابت می‌کنیم از پرسپولیس بهتر هستیم

مربی استقلال اعتقاد دارد که تیمش برابر سپاهان با استرس به میدان رفت.

ثابت می‌کنیم از پرسپولیس بهتر هستیم
سیروس دین‌محمدی در این‌باره به "ورزش سه" می‌گوید: متاسفانه در بازی با سپاهان تیم ما با استرس بازی کرد چراکه ما در بازی بعدی باید مقابل پرسپولیس قرار بگیریم و این مساله فشار را روی ما زیاد کرد. من فکر می‌کنم ما می توانستیم بهتر از این‌ها بازی کنیم اما این استرس اجازه نداد.

او درباره اینکه استقلال نتوانست موقعیت‌های حساسی روی دروازه سپاهان ایجاد کند هم می‌گوید: به هر حال سپاهان با لایه‌های فشرده دفاعی بازی می‌کرد اما ما باز هم چند موقعیت خوب به دست آوردیم وقتی بازی‌ها حساس می‌شود استفاده از ضربات ایستگاهی بهترین راه است که بتوانیم بازی را ببریم اما این اتفاق برای تیم ما نیفتاد.

مربی استقلال ادامه داد: این نکته را هم در نظر بگیرید که سپاهان مثل ملوان نیست و یک تیم بسیار خوب است. شاید موقعیت خوبی در جدول نداشته باشد اما تیم بسیار خوبی است و بازیکنان فوق‌العاده‌ای هم دارد.
 
او در مورد نگرانی استقلالی‌ها از دربی تهران می‌گوید: در بازی با سپاهان بازیکنان ما استرس داشتند اما ما می‌خواهیم در بازی با پرسپولیس همه چیز را جبران کنیم. بچه‌ها ناراحت هستند و می‌خواهیم ثابت کنیم که از پرسپولیس تیم بهتری هستیم و به همین دلیل برای پیروزی به میدان می‌رویم.

دیدگاه‌ها