کد خبر : 1316557 | 23 فروردين 1395 ساعت 14:16 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

اینجا خاطرات خوبم زنده شد

هاشمیان: بهترین دوران فوتبالم در بوخوم بود

سایت “west line” به بهانه بازگشت هلی کوپتر به بوخوم مصاحبه ای با ستاره سابق تیم ملی ایران انجام داد. این بازیکن سابق فوتبال ایران و آلمان پرداخت.

هاشمیان: بهترین دوران فوتبالم در بوخوم بود
به گزارش "ورزش سه"، سایت آلمانی در پی حضور موقتی وحید هاشمیان در کادر فنی بوخوم در گفتگویی با ستاره سابق این تیم مدعی شد هلی کوپتر بوخومی ها از دوران حضورش در این تیم به عنوان بهترین دوران فوتبالش نام می برد،این گفتگو را از دست ندهید.

*شما چند روزی هست که در باشگاه بوخوم حضور داری، چرا؟

این یک دوره کوتاه کار آموزی است و قصدم از تماشای دیدار بوخوم و fsv یاد گرفتن ایده و فلسفه یک مربی خوب در این دیدار بود.خرجان وربیک سرمربی بوخوم مربی بسیار خوبی است و تمرینات منسجم و جالبی دارد و چیزهای جدید زیادی برای من دارد، من تمام هفته در تمرینات و حتی در دیدار بوخوم مقابل fsv درحال یادگیری بودم.

*چگونخ برای حضور در بوخوم هماهنگ کردی؟

با سباستین شینزلورز و مارسل مالتریتز تماس گرفتم و آنها همه چیز را سازماندهی کردند.

*احتمالا از بازگشت به بوخوم احساس خوبی داری.

بله، کاملا. من پنج سال از فوتبالم و بهترین دوران بازی ام در آلمان را در بوخوم بودم، وقتی اینجا هستم همه چیز از زمین تمرین گرفته تا رختکن خاطرات خوبم را زنده می کند.

*فصل 04/2003 از بهترین فصول تاریخ بوخوم بود، آن زمان چه چیز خاصی وجود داشت؟

ما در آن فصل به جام یوفا رفتیم و تیم هایی چون دورتموند شالکه را شکست دادیم، آن زمان بهترین روز های من و بوخوم بود، از بچه های آن دوره هنوز با داریوش ووژ در تماس هستم.

*آموزش شما در بوخوم چگونه است؟

من در تمام باشگاه هایی که قبلا بازی کرده ام مانند هامبورگ، بایرن و هانوفر آموزش دیده ام، اما اموزش در بوخوم جزئیات بهتر و بیشتری برای من داشته است.

*هدف شما برای آینده چیست؟

حتما شنیده اید که می گویند فوتبال کنسرت نیست که با دعوتنامه وارد شوید، به همین دلیل قصد دارم با آموزش علم خودم را افزایش دهم و در انتظار یک فرصت خوب بمانم، من تا زمانی که تیم خودم را ندارم به یادگیری از دیگر مربیان ادامه خواهم داد، من در هامبورگ زندگی می کنم و باید کارم را در شمال پیدا کنم ضمن اینکه پیش از این در اوبرلیگای هامبورگ دو تیم را مدیریت کرده ام.

*وضعیت فعلی بوخوم را چگونه می بینی؟

من روند توسعه را در تیم می بینم ، ام این یک فرآیند طولانی است، با این حال به بازگشت بوخوم به بوندس لیگا در آینده خوشبینم.

دیدگاه‌ها