کد خبر : 1317195 | 25 فروردين 1395 ساعت 17:05 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

بارسلونا و هوادارانش در انتظار درخشش مسی

لیونل مسی در 4 بازی گذشته بارسا موفق به زدن گل نشده است؛ اتفاقی که معمولا از مسی کمتر به یاد داریم.

بارسلونا و هوادارانش در انتظار درخشش مسی
به گزارش "ورزش سه"، مسی ماه می سال 2011 در یک مقطع، 4 بازی متوالی در امر گلزنی ناکام ماند و از آن پس هرگز به یاد نداریم که او نتوانسته باشد در 4 بازی متوالی دروازه رقبای بارسلونا را باز کند.

بارسا امشب در ویسنته کالدرون بازی بسیار حساسی برابر اتلتیکو در پیش دارد. آبی اناری ها که در بازی رفت دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، 2-1 اتلتیکو را شکست داده اند، امشب برای صعود به نیمه نهایی و تداوم رویاپردازی هایشان برای کسب دومین سه گانه متوالی، نیاز به حداقل یک نتیجه تساوی دارند.

بارسلونا در سه بازی اخیر خود در لالیگا تنها یک تساوی برابر ویارئال کسب کرده و مقابل رئال مادرید و سوسیداد نیز مغلوب شده است تا حاشیه امنیتش برای قهرمانی از بین برود. مسی نیز در این سه بازی بعلاوه بازی رفت برابر اتلتیکو در لیگ قهرمانان، در امر گلزنی ناکام مانده است. بی شک می تواند ارتباط مستقیمی بین ناکامی های بارسا و عدم گلزنی مسی پیدا کرد.

مسی که در دو فصل اخیر 5 گل به اتلتیکو زده و در ویسنته کالدرون نیز 10 بار دروازه این تیم را گشوده است، امشب امید اول هواداران بارسا برای گلزنی است، بارسایی ها بسیار امیدوارند تا روند گل نزدن های مسی امشب پایان یافته و او بتواند بارسلونا را به یک نیمه نهایی دیگر در لیگ قهرمانان برساند. آیا چنین خواهد شد؟

دیدگاه‌ها