کد خبر : 1317218 | 26 فروردين 1395 ساعت 13:49 | 190.1K بازدید | 3 دیدگاه

خط آتش ویران‌کننده‌ی سرخ‌ها

5 مهره تاثیرگزار پرسپولیس در دربی

دربی 82 در حساس ترین شرایط خود روز جمعه برگزار خواهد شد و برانکو امیدوار است با تداوم روند تیمش به چهارمین پیروزی پیاپی دست یابد.

5 مهره تاثیرگزار پرسپولیس در دربی
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی روز جمعه برابر آبی‌پوشان قرار خواهد گرفت که سرخپوشان در نزدیک ترین شرایط خود برای رسیدن به قهرمانی قرار دارند و سه امتیاز این دیدار می تواند آنها را به رسیدن به هدف شان کمک کند.

با این شرایط نگاهی خواهیم انداخت به 5 بازیکنی که می توانند برانکو و پرسپولیس را برای رسیدن به پیروزی در دربی 82 کمک کنند.

رامین رضاییان

مدافع راست پرسپولیس یکی از برترین بازیکنان این تیم است که حضوری فعال در فاز تهاجمی تیمش دارد. او هم در سازمان دفاعی و هم در فاز تهاجمی یکی از مهره های تاثیرگذار تیم برانکو و پرسپولیس است که با سانترها و البته اضافه شدن خود به خط حمله مهره ای خطرناک در دربی برای پرویز مظلومی محسوب می شود و حتی شانس گلزنی نیز برای او می توان قایل شد. او در فاز تدافعی هم باید برابر میثم مجیدی و یعقوب کریمی تقابل داشته باشد.

1101495

احمد نوراللهی

هافبک جوان پرسپولیس در غیاب کمال کامیابی نیا شرایط ویژه ای را تجربه خواهد کرد و باید با تقویت خصوصیات تدافعی، نقش همیشگی اش در بازی رو به جلو را نیز به خوبی ایفا کند. او در کنار دیگر هافبک های تیمش تقابل جذابی را برابر امید ابراهیمی، عادل شیحی، یعقوب کریمی و ... خواهد داشت. تکنیکی ترین هافبک تدافعی فوتبال ایران اکنون در دربی حساس و در غیاب کامیابی نیا در صورت به میدان رفتن می تواند خاطره دربی گذشته و از دست دادن فرصت مناسب گلزنی اش را نیز جبران کند.

1102082

محسن مسلمان

هافبک تکنیکی و پاسور پرسپولیس با تغییراتی که در سبک بازی اش به وجود آورده، توانسته در پخته ترین فصل فوتبالی اش یکی از مهره های مورد اعتماد برانکو است. او با جنگندگی، دوندگی و قدرت پاسوری بالای خود مطمئنا در دربی نیز روز سختی برای بازیکنان استقلال خواهد خواست.

1102083

مهدی طارمی

آقای گل فعلی لیگ برتر با وعده افزایش تعداد گل هایش اکنون گل زدن در دربی را در کارنامه اش کم می بیند. او که خطرناک ترین مهره پرسپولیس در تمام دیدارهای این فصل بوده، توانسته با قدرت حفظ توپ و تکنیکی اش ضمن گلزنی، فرصت های خوبی نیز برای دیگر هم تیمی هایش ایجاد کند و اکنون نیز به کابوس مدافعان حریف پیش از دربی تبدیل شده است و باید دید مظلومی چه نقشه ای برای متوقف کردن او در ذهن دارد.

1102086

علی علیپور

جوانترین گلزن تاریخ دربی، بعد از نیمکت نشینی های پیاپی توانست به ترکیب اصلی راه یابد و تاثیر این اعتماد را با گلزنی و تاثیر در ترکیب تیم به جا بگذارد. او بعد زا یک جلسه غیبت در ترکیب پرسپولیس در برابر استقلال حاضر خواهد شد و امیدوار است دومین گل خود در تاریخ دربی را اینبار در فصل پانزدهم به ثبت برساند. قدرت دوندگی و شوتزنی بالا در کنار چارچوب شناسی و البته ضربات سر از او مهاجمی ساخته که به خوبی مکمل طارمی در منطقه جریمه حریف لقب می گیرد و در صورت بن بست در فرصت سازی به وسیله طارمی او می تواند درون شش قدم حریف خطرناک ظاهر شود.

1036783

این پنج مهره در کنار محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، لوکا ماریچ و محسن بنگر می توانند به زیبا شدن دیدار حساس دو تیم در دربی 82 کمک زیادی کنند و پرسپولیس را همچنان شانس کسب قهرمانی حفظ کنند.

دیدگاه‌ها